torsdag 25 december 2008

pumpen;).

så, då var julen avklarad med, på både gott och ont kanske.
jag hade iaf en mysig dag igår;), mkt presenter och stoj;).
lånade en så jävla bra bok av ulrika som hon fick i julklapp, den är så jävla bra så det
är helt sjukt! löööööv it! haha! kunde nästan inte slita mig förut, funderade till och med på å skita
i att gå ut ikväll för att stanna hemma och läsa haha! dåå kaaaan de ha gått lite väl för långt maria! haha!

men som sagt, det blir pumpen ikväll;). känns lite knas utan chris:S. han brukar ju inte vara den som säger nej till pumpen direkt. han gillar väl äldre damer kanske, han har ju hittat sig ett och annat pök därnere hahaha! fast inga gamla damer iofs, inte än så länge iaf;) haha.
och det hoppas jag att jag slipper att va med om att uppleva kaaanskeee.. haha;).

nää fan jag tycker jag dricker lite dåligt ikväll, botten upp! skåååål!
malin och elin sitter och väntar på att jag ska kila bort till dom, så jag kanske borde göra det;).
men de är ju så långt bort till maaala haha! orka! haha!
hm vad ska man ha på sig ikväll då?;S. äsch det märks;).

jaja byebye måste fixa allt skit nu:p.

btw "för din skull" strömmar ur högtalarna på högsta volym just nu;). hahaha!
den tycker jag ni ska lyssna på;) haha.

Inga kommentarer: