tisdag 2 oktober 2012

Uppdatering

Nu har jag vart dålig på att skriva här igen:/.

Känns inte som jag hittat på så jävla mycket. Vi var och fiska i fredag och lördags, men är det ens nämnvärt när man åkte hem tomhänt?

Igår jobbade jag, och idag är jag ledig.
Resten av veckan jobbar jag igen.
Och helgen är det natt som gäller.

Igår när jag kom hem hade Stefan bakat mig en chokladkaka:). Så gulligt:). Mitt chokladbegär har ju nästa blivit ohållbart:O! Efter röda veckan denna månad har jag bestämt mig för att börja banta ett par kilo igen haha:).
Senaste månaden måste jag gått upp minst 7kg:O! Vill hålla min vikt runt 55kg. Och det väger jag nog typ nu, men jag är så jävla uppblåst pga av att jag käkar hela jävla tiden, ser ut som att jag väntar tvillingar för fan!
Och mitt hår är mörkare nu igen, jävla blonderingsmedel som inte verkar förstå sin uppgift här i livet! Och mina naglar, oh my good! De är åt helvete! Bröt av en nagel när vi fiskade och igår var jag så jävla förbannad på den jävla nageln att jag bestämde mig för att straffa resten, jag bet av allihop! Haha där fick dom!
Nä så jag känner att hela jag är i total kaos just nu.. Känner mig fet och ful:( haha. Lite online shopping kanske hjälper?^^

Jag hoppas verkligen att nästa vecka blir som planerat, att Chris kommer hem! Jag behöver få hem honom!

Summertime sadness är fan bästa låtjävlen på länge;). Ja den går på repeat dygnet runt;).

Vill ha den här jävla lampan på 3:e bilden! Jag tänker tillverka en egen om jag inte hittar vart fan man kan köpa en!

Inga kommentarer: