söndag 31 oktober 2010

Att bygga ett hus i sin egen mus!:)


Då var det Söndag igen. hääärliga Söndag. Och snön ligger som ett istäcke över våra småländska gårdar. Nä så illa är det inte, än:).

Helgen har varit ganska perfekt:). Dock blev det alkohol i Fredags med, och det är ju inte okej! Inte två helger i rad, det har jag blivit alldeles för gammal för:). Nämen jag hade allt trevligt i Fredags:).
Lördagen hände det inte speciellt mkt på, jag och darling sova och pöka hela dagen lång:) haha. Nä vi åt mest mat faktiskt, mkt mat! Fööör mkt mat! Men det är ju så gott:p.

Och idag har vi vart och tittat runt lite på lite hus:). Mysigt!
Jag skulle passa i ett hus, skulle va skitsöt där jag står och tittar ut genom mitt fönstret:), ingen tvekan om saken!:). Nämen jag vill ha ett eget ställe, ett litet hus fast det ska ändå finnas möjligheter så att säga. Jag vill kunna släppa ut mina hundar på gården, odla mina egna grönsaker, måla på väggarna med spritpenna, bajsa på min egen altan om jag känner för det!;)

Så vi fastna lite grann för ett hus vi var och titta på, 4rum but still litet och mysigt:). Kakelugn och bäst av allt?! Pooooooooool:p. Jaja vi får se hur det kommer bli:), jag lämande iaf kvar en liten bit av mitt hjärta där, får se om jag någonsin får återse den.

Nu blir det fläsk och pära:). Tjiiiingeliing;).

Inga kommentarer: