måndag 1 november 2010

Min livoder stannar där den äääär!


Framfall hört talas om det?! Det är min nya noja! Jag kan tänka på det flera ggr om dagen:/. Vad är det för något då?! Jo det ska jag för er berätta. Det är en sjukdom som oftast drabbar dom som fött många barn. Framfall är när livmodern åker ut ur pullan!!!!! Man måste alltså "peta" upp den igen! Hör ni inte skräcken i det hela?!!!! Jag ryser bara jag tänker på det. Jag vill inte ha barn! Åt helvete med min gamla noja om tandlossning, det här är femhundramiljoner väääärre! Nu lämnar vi det okej, får panik av tanken bara!

Just nu sitter jag och pluggar, konstigt va?! Jag borde inte plugga. Men jag pluggar åt någon annan:). Jag måste vara smart:). Och folk säger att jag inte har ett jobb?! Haha. Just nu är jag 500kr, en vinflaska och bäst av allt: En flaska Campari rikare haha! Lyssna noga till detta råd: Drick aldrig NÅGONSIN Campari! Gårdagens spyor smakar bättre!


Om nån timma kommer Chris förbi, vi har beställt Prison Break säsong 4 äntligen:). Så nu jävlar är vi sysselsatta ett tag framöver:).
På tal om sysselsättning, jag börjar en 5 månaders kurs på Måndag. And im not happy about it!

Måste ge mig själv lite komplimanger idag, Fan vilka vackra naglar jag har fått!:). Att mina händer kunde bli så fina kunde jag inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig:). Riktigt kvinnligt! Bra jobbat Maria!:p


Jag kan inte bestämma mig för när jag ska skicka iväg min kära Iphone, att skiljas från den kommer svida! Att människor ska behöva genomlida sån jävla skit!


Förövrigt kämpar jag med en trotsig "tonårs" hund här hemma just nu. Hade glömt alla mina jobbiga perioder med Toy, men helvete vad jobbigt det är med "tonårs" hundar alltså! Igår var jag nära på att bryta ihop psykiskt med Link alltså! Snacka om att gå en på nerverna. Men som sagt efter Toy så vet jag att det bara är en period:), det enda som får mig att ha kvar mitt fulla sinne i bruk!


Om man skulle försöka slänga i sig lite frukost kanske:/. Till middag blir det kyckling och pommes idag.


Dagen goda råd:
Behandla andra som du själv vill bli behandlad! Så med andra ord gillar du att skära dig skär andra med!

App:
iPoo! En bajsapp helt enkel. Ni vet väl själva hur tråkigt det är att gå in och sätta sig att skita utan att ha något att göra?! Det vet jag iaf, jag måste alltid ha något att göra:). Känner du igen dig måste du ladda ner iPoo, appen du loggar in på när du bajsar för att träffa andra bajsare världen runt:). Där kan man samtala med andra bajsare eller kanske bara är lite nyfiken på vilka andra som bajsar i din närhet?! Just nu är dock inte appen så stor häromkring. Jag är den enda ägaren till appen i Södra vi för tillfället. Och i Vimmerby finns det 6 ägare, bosatta i "Gula kiosken" området:). Och vill du inte prata med andra så gå bara in på bajsklotterplanket och skriv nån rolig bajskommentar:).

Love

Inga kommentarer: