fredag 12 november 2010

Solen min framtida make!;)


Att vakna varje jävla morgon när man lyckats att ta sig igenom natten utan hjälpmedel är inget att hurra för, jag känner mig sjuk! Febrig! Varje jävla gång! Ska jag aldrig lyckas ta mig igenom en natt med god sömn utan sömnpiller?! Det är tydligen inte för mig.

Jag drömde massa skit också, bla att farmor var jätte sjuk:(. Sen drömde jag om min lilla prinsessa Amy:), dock med inslag av det förflutna:/. Jag var så jävla nära att slänga iväg ett sms imorse och fråga om drömmen var sann för så jävla verklig var den. Din doft, dina beröringar, jaa usch fy alltså så jävla verklighetstroget. Jag brukar kunna skilja jävligt väl på sådant innan, men imorse gick det bara inte. Och det värsta är att jag lyckades göra det man i vanliga fall aldrig lyckas med, vakna och sedan drömma vidare på samma dröm:/.

Okej nu skiter vi i allt det dåliga. Jag har börjat en kurs som sagt:). Den är inte riktigt så jävla illa som jag förväntat mig:). Den har fått en att tänka till jävligt mkt hittills iaf:). Både framtidsmässigt och om vanliga dagshändelser bara. Vilka fel man egentligen gör som kan sabba en hel jävla dag, sånt som egentligen är så jävla enkelt att bara undvika. Btw nån som märkt att jag svär extra mkt idag?! Ska försöka droppa det:).

Culle och jag har redan efter första veckan skapat nya minnen:). Att göra något med Chris är nog ta mig fan det bästa som finns:). Vi kan ha så jävla roligt ihop:). (två svärord redan).
Igår satt jag och skrek ord med mansröst i bilen så högt så när vi väl var framme vid arbetsf. så hade jag ingen röst kvar haha. Sen hade vi även ett väldigt "hett" samtalsämne om att jag ska gifta mig med solen i framtiden. (Vi har sjuk humor jag vet).
M: - Jag ska gifta mig med solen! Han ska bli min lilla solstråle:).
C:- Jaa varför inte?! Han är ju jävligt het.
M:- Damn vilket hett sex vi ska ha.
C:-Jaa och gör ni slut kan du ju kalla honom din gamla flamma.
M:- Perfekt! Och vi behöver ju inte skaffa några barn, för jag har ju redan en "son", (sun).

Hahaha vilken humor va?!!!!. Men som sagt vi har förbannat roligt tillsammans:). Alla människor förtjänar att hitta sin Chris:p.

I helgen ska jag och fisen ha myshelg:), mkt mys och sex:p haha. Nä men vi har bestämt oss för att bara vara vi 2 i helgen:). Käka gott och bara spendera tid med varann:).
Så nu är det bäst att jag försöker ta mig själv till samman lite efter nattens bravader och försöka lägga på ett stort leende tills Noppy kommer hem:).

Ska gå och fixa mig morgon kaffet nu och ta med hundarna ut i det vackra vädret:).
Har egentligen en massa kul att skriva men det får bli en annan dag:)
Nu är det Fredag så Take care! Get drunk and get laid;).

Inga kommentarer: