torsdag 23 december 2010

God Jul och ett förbannat onyktert Nyår!

Så här i Jultider och allt tänkte jag bjuda på ett litet inlägg:).

Mitt liv rullar på, går fortfarande i "Jag har inte en jävla aning om vad jag vill syssla med i framtiden ångest tankar". Men jag börjar bli van:). Har dock hittat någon slags inriktning iaf:), något åt beteendevetare hållet:). Pedagogik, ledarskap osv. Beteendevetare verkar vara ett jävligt grymt yrke och så jävla brett:), och tänk er själva att veta att den här personen du möter kommer kunna läsa av dig genom minsta lilla vink:p. Och shit vad man skulle vara nervös:p.

Imorgon är det iaf julafton:). Ser som vanligt mest imot att ge bort julklapparna:).

Har lite svårt att bestämma mig ang. nyår med. Vet ej om jag vill "festa" eller bara ha det förbannat mysigt. Men det lutar åt att åka in till Ella och Mala. Jävligaste blir ju bara att försöka få tag i en taxi hem på natten sen:S... Jaja det märks hur det blir:).

Nu kommer fisen hem när som, så jag får fortsätta att skriva nån annan dag:).

Ville ju egentligen bara önska er en fantastisk och underbar Jul och ett förbannat onyktert Nyår;).

Inga kommentarer: