tisdag 11 januari 2011

I gotta go my own way!

Idag har det inte hänt mycket spännande, var iofs och åt hos min kära farmor:). Alltid lika härligt att få stilla sin hunger med hennes recept;).

Jag har en "Jag måste verkligen hitta på något kul" känsla i kroppen, och jag vet ifan vad! Vill åka någonstans. Träffa gamla vänner och åka tillbaka lite i tiden en sväng.

Idag skulle jag egentligen ha pluggat en hel del, men idag var ingen pluggdag. Kunde inte koncentrera mig riktigt.

Har mest suttit ute på nätet och glott efter nya datorer, jag och Stefan vill skaffa oss varsin ny så vi kan börja lana:p haha. WoW och Diablo here we come!;).
Vi är ju faktiskt ett ganska så bra team måste jag erkänna:), även om det lätt blir lite småtjaffs ibland;).

Nu dusch, sen klementin käkning i seed fart;).

Inga kommentarer: