torsdag 26 november 2009

Its time that we own it!

Morgonpigg?! Nej inte alls! Gillat jag?!! HAHAH sug av mig!

Fan sitter och lyssnar på Europe- Last look at eden. Den är så jävla bajsigt bra så ni fattar inte! Och Europe är ju verkligen inget favoritband of mine egentligen, men denna låt är gryyym:D!

http://www.youtube.com/watch?v=MeW6XzeBL5A&feature=fvst

"This could be our moment, time that we own it"

Igår hade jag en vindrickarkväll igen, inte bra... Fast jag drack faktiskt inte så mkt och jag kände inte av det ett skit. Är min blogg nån slags bikt el vad?! haha. Vem försöker jag övertala?!
Äsch jobbar ju med att övertala folk, så jag är väl tydligen helt oki på det:p haha.

Var lite kaaaatii igår med, ovanligt?! Hell yeaah! Nämen jag vet inte varför men jag var på ett jävla tjaffs humör, har inte alla såna dagar?! Då man bara känner för att bli hatad?! haha.
Hatad är jag väl iofs redan av ganska många haha, men dom som verkligen älskar mig älskar mig verkligen:p haha. Sug på den ni! IN YOURE FACE!
Och att vara hatad är faktiskt ganska så mäktigt ibland hahaha. Jag är störd jag vet!
Vi tycker alltid om dom som beundrar oss, men vi tycker inte alltid om dom vi beundrar:p.

Chris och Nils titta förbi en sväng igår med på lite buzz, och skitsnack:p.

Har bestämt mig för att inte åka upp till Borås imorn som planerat, skjuter på det lite till;).
Troligtvis så följer jag med Stefan upp till hans Morsa nån dag i helgen. Det kan väl bli lite mysigt kanske;). Fiska osv, det var inte igår;). Och en lugn helg för min del är nog ett faktum kanske haha.

Idag händer det inte mkt, ska packa osv. Sen har jag planerat in en timmes sööööv efter maten haha;).

Jaja time to get some things done.

Så alla ni kaaatiiiiga därute får ta och ha det så jävla nice det bara går;).

Take Care! Get drunk ang get laid!

Inga kommentarer: