fredag 27 november 2009

Vad har du att erbjuda?!

Usch inatt har jag haft massa konstiga drömmar för mig igen. Drömde att alla trodde att jag var gravid!!! Och sånt vill jag ej veta av haha. Fet och ful är inte min framtidsplan;).

Jag är inne i en sån här jävla tänkar period igen, vet inte riktigt vad jag vill ha ut av mitt liv, el vad jag förväntar mig. Är jag på rätt spår?! El står jag bara kvar på samma ställe och trampar?!
Är det de här som är meningen?! Är det allt livet har att bjuda på?!

För ca en månad sen var jag säker på att det mesta kändes bra. Jag såg en framtid där jag stod, nu är jag jävligt osäker igen. Jag hatar det hääär! Varför blir jag aldrig nöjd?! Varför tror jag alltid att det finns mer för mig?! Jag vill bara vara nöjd och kunna se framåt.

Jag har alltid hatat planer, jag ville ta en dag i taget. Men nu hatar jag att inte ha en plan!
Känns som att jag bara står och väntar på att allt ska ha sin lilla gång, och hoppas på att det slutar på bästa sätt.

Och när det för en gångs skull känns okej, så bara måste jag, måååste jag, hitta något som inte är bra. Hitta något som saknas el känns fel, el så är det något el någon som får mig att tvivla.

Jag vet inte ens om jag är mogen för att gå vidare? På alla stadier. Känns som att det finns så mkt mer jag vill hinna uppleva, innan jag bestämmer mig för att alla mina små äventyr måste ha ett slut.
Nu pratar jag om allt alltså, jobb, boende osv. Ingenting är klart i mitt huve förtillfället!

Jag hatar att känna mig fast, jag vill vara fri med möjligheten att kunna göra vad jag känner för just för stunden. Jag vill inte behöva ta ansvar och hänsyn till en massa andra människor än. Ärligt talat, kommer jag någonsin växa upp?!! haha. Jag kommer dö ensam i min lägenhet tillsammans med mina 60 katter! haha.

Det enda jag med all säkerhet vet angående min framtid är att jag ska ha mitt hus på landet, förhoppningsvis med någon som verkligen kan få mig att le. Det är det enda jag begär, att han ska kunna få mig att skratta. Resten räknas som plus el minus.

Som jag sa, en jävla tänkar dag haha. Jag la fram förslaget att antingen gå och dränka mig i krön idag, el hoppa från vattentornet, el varför inte tända på sig själv utanför brandstationen?! haha.
Om något av dom kommer inträffa det får tiden utvisa;). Ska iaf börja med att dränka mina tankar i en jädrans massa vin ikväll;) haha.

Förhoppningsvis så blir det lite spelkväll med grabbarna ikväll;).

Take Care! Get drunk and get laid;).

Inga kommentarer: