onsdag 25 november 2009

Sak + na?!

Uuuh nu chockerar jag mig själv, skriver 2ggr på en och samma vecka?!! WTF is this?!!

Sitter just nu och tar det lite lugnt framför datorn, ska strax hem och slänga i lite svart i huvet igen. Vet att jag skulle säga bye bye till mitt gamla "svarta" jag, men nä fan det är svårare än vad man tror haha. Alltid svårt att säga just hej då el hur?! Även om det så bara gäller lite svart jävla hårfärg haha.

Igår var grabbarna och jag inne i stan och dumma oss lite, blev den traditionella rundan, först sibylla sen en bowlingrunda;). Aldrig fel;).

Efter det blev det en promenix med Ella, Matilda och hundarna;). Sen givetvis knäckebröd, Ugly och Desperate på det med;). Shit jag var uppe längre än till kl 9;) haha.

Drömt en jävla massa knas inatt med, typ konstiga drömmar om hur jag befann mig i Borås och hur jag därifrån skulle åka på en lång lång resa hela vägen till Ullared haha. På vägen dit stötte jag på en massa hinder, missade bussar, vänner som svek, vänner som tyckte att det var viktigare för dom att få ligga än att hjälpa mig hitta till Ullared haha. Fick till och med sova ute på en betongmur för att jag inte skulle störa deras nattliga aktiviteter! Världen är allt liten alltså, kopplade ihop människor i drömmen med varann som jag ens knappt kommer ihåg att jag träffat, människor jag inte tänkt på på år och dar. Aja det hela sluta med att jag träffade en person jag hata på en buss-station och blev tvungen att sitta jämte denna varelse sista vägen fram till Ullared haha.
Sen vakna jag av att min bebis stod vid sängen och ville komma upp, som vanligt... Och jaa han är bortskämd;), är man 2 cm hög och 2cm bred så kan det vara svårt att hoppa upp för en så stor säng ska ni veta;).

Efter det gick jag ut med Toy och sen hoppa i säng igen, då jävlar drömde jag om hur jag blev brutalt våldtagen:O! Ehm... Av en person jag känner med!!!!!

Så min natt har varit riktigt fin må jag säga:/... Vet inte varför man jag har ingen vidare lust att åka till Ullared längre haha. Och vissa av er jag känner därute har jag bara lust att ge en stor jävla snyting idag alltså! Jag visste ju från början att ni var bitchiga, men fan inte så bitchiga! haha. Ni fattar inte hur viktigt det var för mig att ta mig till Ullared vaa?!!

Aja, nog om drömmar!

Back to the real world!

Alltså angående det här med Borås, jag blir helt fuckad av det. Vet inte vad jag ska göra?! Har iaf skickat ett mess till min chef att jag inte kommer förens på Fredag till jobbet. Han svarar ju inte när jag ringer..
Har verkligen ingen lust att återvända efter denna vecka, vafan ska jag göra där?!
Gå till jobbet på Fredag, sen är jag själv hela jävla helgen i Borås. Falida sticker ner till Småland och lämnar mig helt alone där uppe! Så vad fan ska man hitta på?! Inte direkt så att min "umgåskrets" däruppe är på topp haha. Har så många alternativ så jag vet ifan vart jag ska ta vägen haha. Men jag får väl göra som sist, öppna en vinare och ge mig ut själv;). Är faktiskt ganska roligt, då har man bara sig själv att tänka på;).

Falida ska stanna nere i Småland hela veckan med, så jag är ensam hela nästa vecka med:S! Men jag har bestämt mig för att ta fram min bikini igen, åka och simma ett par kvällar i veckan;).
Sen har jag en känsla av att jag kommer sova en hel del:p haha.

Usch nu rusar tiden iväg häär, måste hem och fixa mig. Ska gå och käka pizza med "mr våldtäcksman" haha.

Nu lär det dröja innan jag skriver igen, fast säg inte det, jag kanske skriver om 10min igen:p.

Take Care! Get drunk and get laid!

Inga kommentarer: