måndag 7 december 2009

Torkel Sillerström/Pöktävling!

Nu har man vart en sväng uppe i Borås igen. Denna gång åkte jag dock inte ensam. Stefan följde med mig;)..

Så vi åkte upp i Söndags och kom alltså hem igår igen. Och nu dröjer det nog till jag återvänder igen. Om jag gör överhuvudtaget så att säga, troligtvis inte. Och det känns både förbannat skönt och lite träligt. Gillade som sagt Borås som stad, och jag har en hel del roliga minnen därifrån;).

Torkel Sillerström!:p

Vad har jag då haft för mig denna vecka i Borås?! Joo det har blivit lite bad, bastu och Ullared hahaha. Köpte en hel del fulpresenter till mina vapendräpare;). Men även tvspel självklart:p, så äntligen har jag köpt mitt jädrans buzz Hollywood:D! Fan vad jag kommer va bääst i det! Längtar tills jag ska få testa mina kunskaper i det:p, stackars stackars medtävlande säger jag bara:p.

Stefan har vart så trevlig och lagat mat åt mig i Borås med:D! Sånt uppskattas verkligen;). Thx baaaby:p.

Har även kört en bowlingrunda i Borås, hur det gick är ju inte det viktiga;), huvudsaken är ju att vi hade trevligt;). Och det hade vi ju;). (I vanliga fall brukar huvudsaken vara att vinna för min del, men inte när man förlorar haha. Då försöker jag se det från den ljusa sidan, jag hade ju iaf trevligt haha). Blev ett och annat glas på Poolhouse med, det är fan ett ställe jag verkligen kommer sakna. Stämmingen där var alltid på topp, och man hade alltid trevligt sällskap:).

I lördags satt jag och Stefan hemma och spela lite internetpoker i sällskap med några vinare;). Han tar pokern lite väl hårt haha, jag kör bara på skoj men han går in för det till 110% haha.
Efter det så blev det utgång, Harryyyys i Borååås!!!!! Hahaha! HJÄÄÄÄÄLP!
Jag som är ett så stort faan av Harrys annars menar jag haha. Men det hela var ganska trevligt ändå;). Jag var inte så onykter heller för en gångs skull. Så man la märke till så mkt som man annars inte märker, som att det var 2 brudar som stog och vrålhånga mot en vägg, och visst det är väl inget fel på det, beeen there done thaaat! haha. Men just synen av dom 2 var inte OKEEJ! Den ena brudar var lika bred som hon var lång haha. Och den andra var lika grymt ful haha! Såå jaaa man satt där och var lite äcklad minst sagt haha.

Helt plötsligt så ropade dom upp i högtalarn att dom ville ha upp 3 par på scenen. Jag sa åt Stefan att jag tyckte att vi skulle gå upp:p. Han vägrade haha. Men jag drog upp han ändå:p.
Så där stod vi alltså på scenen, jag och Stefan, inte en aning om vad fan vi skulle göra haha. Det hela visa sig vara en tävling, som gick ut på att knulla sönder en ballong först haha. Stefan slängde upp mig i hans famn och tryckte upp mig mot väggen, men tydligen så fick man inte stå mot väggen, men vi fortsatte med den ställning fast utan mot väggen då.
Sen var det dags för Klara färdig gå signalen. Och BOOOOOOOOM! Vi vann:D!!!!
Vi pökade sönder ballongen först:D! haha. Jävla segpökande par dom andra 2 alltså haha;).
Lite halvpinsamt var allt det hela, speciellt när Stefan lyfte upp mig i luften haha, men vafan ibland får man bjuda på sig själv;). En kul upplevelse var det iaf;).
Vi vann 2 presentkort till att köpa något i baren;).

Senare dök min kära arbetskollega "Torkel Sillerström Wannabee" upp och bjöd mig på en sambucca;). Inte helt fel;). Pratade lite skit och sen blev det dags för mig och Stefan att ta bussen hem, vi köpte oss varsin korv på vägen till bussen, den satt fint! Sen visa det sig att Stefan kollat fel busstid, så vi fick sitta och vänta i över en timme innan bussenjävlen gick. Och det var ju inte direkt vaarmt ute:S.... Men aja vi tog oss hem tillslut;).

Igår satt vi som sagt på bussen hela dagen. Jobbig bussresa... Blääääää!!
Men nu är man hemma igen;). Ska strax börja med att steka lite kööörv;). Efter det så blir det en timmes söööv för hela gänget;). Ut med Toy innan bara så att han får hmm göra sitt;) haha.

Ikväll blir det nog rätt lungt, ska hjälpa Stefan att fixa lite här i lägenheten, sen avslutar vi nog dagen med nån film;).

Aja som sagt då var det lilla Boråsäventyret över med, kommer verkligen sakna vissa saker med det. Men nu är det nog dags för mig att börja ta livet på lite mer allvar, och försöka se lite mer långsiktigt, jag är ju inte ung längre;).
Stefan och jag har pratat lite idag om hur vi ska göra med allt, vi har lite idéer, får se om dom leder någon vart. El om det hela slutar som jag nämde i mitt förra inlägg, med enbart mig och ca 1 miljoner katter, som säkerligen kommer käka upp mig när jag väl tagit mitt sista andetag:S..

Yeah yeah, vi får se med vem/hur och vart allting slutar;).
Man kan nog påverka framtiden, men inte förutse den!

Take Care! Get drunk and get laid!

"Its not hard to be like you"

Inga kommentarer: