tisdag 15 december 2009

FML

Gud vad jag sover alltså, all the time! Latfitta haha.

Igår titta jag och Stefan på film iaf;). En julsaga;). Mysig tecknad film haha. Vart väl kanske inte så mkt tittande kanske men men haha. Nää det var ett skämt haha. Vi såg allt hela filmen och den var lite hemsk, fast att den var tecknad. Men det hela löste ju sig tillslut lustigt nog, jag trodde det hela skulle få ett hemskt slut precis som i alla andra filmer haha.

Tvättade upp all min tvätt igår med från Borås, det var lite kan jag säga.

Idag ska jag möta Stefan på stan och så ska vi gå och julhandla lite;). Käka något gott och bara gå omkring och tassa runt;).

Kände att jag verkligen behövde visa Stefan min charmiga sida idag med, visa att jag faktiskt med kan vara romantisk haha. Fast det vet ju alla att jag redan är;), inte sant?! Maria the romantic bitch! haha;). Nä romantik är inte min starka sida, tror aldrig jag och Johan varit speciellt romantiska mot varann haha. Fast det har vi aldrig behövt, vi har vetat vart vi haft varann ändå:).

Men som sagt, Stefan är inte Johan, så lite romantik blev ett faktum haha. Så jag tänkte att nu jävlar ska jag visa han min romantiska sida, så jag tog upp mobilen och skrev ett sms;).

Löd:

Stefan, my love for you is lika a diarrhea, I just cant hold it in!

Hahahahaha!
Fan va gulligt av mig inte sant?!!!:p. Mer romantisk än så blir jag nog icke haha. Take it or leave it!!;).

Hittade den romanstiska kommentaren på FML. En jävligt rolig sida om händelser människor världen runt är med om dagligen. Är inne på den ett antal ggr per dag kan jag säga:p.
Det var min favoritsysselsättning på jobbet i Borås;) haha.

Här kommer några exempel:

Nu gick det tydligen inte kopiera och klistra in längre på den här sidan. Så är ni nyfikna så får ni helt enkellt gå in och kolla själva;). För jag orkar inte sitta och skriva av:/...

Ett smakexempel iaf:

Today I was on a plan, the person sitting next to me was using the plans WIFI, and was on facebook. He join the groupe "I hate sitting next to fat people on a airplanes".

Today I checked into my flight early. The kiosk asked me if I wanted an earlier flight for $50. Awesome. I swiped my card and moved on to the next screen where I was informed my new flight was delayed to the same time as my orginal flight.

Hahaha! You seee, its a funny site:p. Take a look;).

http://www.fmylife.com/

Inga kommentarer: