torsdag 10 december 2009

Just cant forgot about my sweet youtube loove!

Jag har gjort det igen, gått och förälskat mig i samma person som hundra ggr innan!!!
Och nu rullar youtubevideo efter youtubevideo upp på honom, jag kan inte sluta titta!!!!!!!
Han får mitt hjärta att smällta...

Vem gav honom rätten till att bli världens absolut hetaste kille?!!!

Jake Walmsley please Marry meee?!!!!!!!!


Japp så sitter jag och känner just för tillfället, ganska patetiskt jag vet:S. Men jag kan inte rå för det! Jag tänkte bara att jag skulle gå in och titta en snabbis på honom haha, men nu har jag suttit i över 1.5 tim och tittat haha. Bara tittat liksom. Hur kan jag beundra en människa så hårt?!
Vad är det med honom som fascinerar mig så mycket?!! Jaa herregud säger jag bara, helt sjukt. Men helt jävla ärligt alltså så får den människan varje jävla hårstrå på min kropp att resa sig.
Hahaha skrääääämmande!

Ta en titt själva så kanske ni förstååår! (Men ni rör honom inte, för då jävlar:p)

http://www.youtube.com/watch?v=QLB8DVOA0Cg

Inga kommentarer: