onsdag 9 december 2009

Dagen i all ära!

Okej nu var det dags igen, ännu ett fuluppdrag mellan mig och Chris. Denna gång ska vi beskriva dagen idag, vad vi upplevt, när/var och hur. Nu kan jag ju lite snyggt avslöja att det här inte kommer vara 100% truue! Men dom slutsatserna får ni själva dra och bedömma;).

Okej here we gooooo!

05.03
Vakna av att det stog en 93årig gammal man utanför mitt fönster med en ros i munnen och sjöng Brustna hjärtan gråter aldrig med heavymetal voice!
Jag öppna fönstret och fråga vafan han ville?!! Han svarade att han ville ha tag i Magnus Karlsson från Barbados!
Det visade sig att gubben vart hemligt förälskad i honom under många år, och först nu vågat visa känslor öppet. Varför han fick för sig att Magnus bodde hemma hos mig är en gåta, men det kan ju bero på att det gått rykten om mig att jag legat med honom..

Iaf så gick jag ut med Toy, trampa i en hundskit barfota och sen hem och la mig igen.

Vakna sen av att det ringde på dörren. Först tänkte jag inte öppna, för det var så jävla varmt och gött i sängen. Varför?! Joo det ska ni få reda på. Jag hade bajsat på mig, och nej det var ingen fast form på det hela. Jag skulle precis gå upp ur sängen helt ovetande om att jag hade bajsat ner mig när jag trampa i något blött brunaktigt på golvet, jag halka, slog min vänstra inre blygläpp i mitt eget öööga!!! Ehm jaa det gjorde skitont. Hade inte tvättat bort sminket från gårdagen heller så nu har min vänstra inre blygläpp smokey eye! Kul..

Efter det gick jag och öppna dörren iaf, först trodde jag det var Ben Affleck, men det visa sig bara vara Chris. Jag gjorde en bakåtvålt tillbaka till sängen och vips så låg jag i gårdagens avkomma igen.
Chris sa inget om lukten så jag antar att han tyckte att det lukta gott.
Nu låg vi både i sängen och spelade svårflörtande mot min granne på andra sidan gatan. Lyssnade även på Shinedown på lite halvhög musik, den ena låten var så jävla bra så jag tror även att min Vulva nynnade med ett par ggr, visslade gjorde hon iaf.

När vi låg där i sängen och tänkte på Jajt från Litauen i kroppsmålning så kom Steffi och tittade förbi, han hade med sig Älgformade pepparkakor och Neverstop godis som han påstod var Älgbajs. Om det låg nån sanning i det fick vi aldrig reda på, men vi åt glatt och gav honom stora SMILEYFACE som vår tacksamhet;).

Jag slängde på mig en perfekt layout och stoppa min Prada i en Orlando Bloom mobilväska och sen traska vi iväg på morgonpromenad med Toy.

När vi kom hem fick vi vänta ett bra tag på att farmor skulle komma hem med bilen från ett möte med Spotify. Så vi spendera den tiden genom att gå ut och hämta stenar och köra "Hur många barn ska jag få när jag blir stor", Steffi skulle få 10, Culle 10, och jag nollade denna gång med. Undra om Steffi och Chris kommer få ihop det i framtiden må tro?!:O..

Vi åkte in till stan och la en käka på Sibylla, jag köpte ett glas vatten och en köttbulle med chokladsås på, var i stort sätt vad mina 31kr på kortet räckte till.

När vi stod och väntade på att vi skulle få vår mat så såg jag Laila Bagge komma nergåendes längs gatan med svartfärgat hååår!!!! Trodde jag iaf, men det visa sig vara mitt ex Johan som kom och gick med hans mor. Johan mitt ex är en gammal Slitzmodell från 70-talet, gammal sjökapten är han med, han har rest hela jävla krön runt!
Iaf så tog han med sig vår 14åriga son hem på lite pappa och son snack, Toy har börjat med lite dumheter förstår ni, så blommer och bin snacket var nu ett faktum!

Vi åkte ut och släppte av Steffi på hans jobb i Älgparken utanför Tuna, Virum. (Hahaha faaan förlåt stefan men jag kan inte sluuta med Älgsnacket! hahaha! Du får hata mig:(...)

Sen drog Chris och jag vidare mot arbetsförmedligen, jag skulle skriva in mig som arbetslös hora nu igen när jag är hemma. Visa sig att det inte fanns så mkt såna lediga tjänster nu i kristider, folk har helt enkelt inte råd att ligga längre, det är förjävligt alltså!!! Tur att 40-talisterna ska dra sig tillbaka nu nästa år, då jävlar kanske det kommer bli en hel del horjobb på marknaden igen.
Förutom att kolla efter såna jobb så hitta vi även ett jobb i Västervik vi vart sugna på, Krokimodell, hört talas om det innan?! Nuuuudemodel alltså;). En plats hade dom, det värsta av allt är att jag och Chris tror att dom ville ha rök/snus fria nakenmodeller:S! + då att dom troligtvis ville ha folk med "mindre" vana att visa sig naken för folk, inte såna människor som redan legat och visat sig för halva jordens befolkning, nytt kött med andra ord.
Det lät iaf så på den 2 rader långa beskrivningen av jobbet. But who knows?!

Sen drog vi till banken för att sätta in en 50-öring på mitt sparkonto. Öppnade även ett sparkonto i Norge. Fall att det blir så att man måste emigrera i framtiden.

Åkte sedan för att hämta min son hemma hos hans far. Han var skärrad efter hans far och son samtal. Men efter en köttbulle nu så mår han bättre. Hämtade även lite julpynt som jag kan hänga upp i granen nu till min namnsdag. Rosa kulor gillas med stort G!!!:p

Jag och Toys far prata lite om väder och vind. Visa sig att en stor fisluktande vind hade dragit sig över hans altan från öst ca en halvtimme innan jag dök upp.

Sen åkte vi hem igen i Farmors "Röda veckan" färgade bil, ASG!!!!
Chris åkte hem och jag gick ut och sprang 10m med Toy.

Vart så trött så sängen våldtog jag när jag kom hem, i två jävla timmar!
Somna tillslut och drömde om hur jag träffade på ett genomskinligt vildsvin vid namn Alex på datametrix huvudkontor i sthlm. Hans fritidsintressen var kristallskådning och laxars parningslekar.

Vakna av hur jag hörde hur jag på ett par enstaka sekunder blev mamma!!!!! Jag har fått mitt andra barn!!!! Förlosningen gick fint och barnet mår bra;). Ser fram imot att se mitt nya barn utvecklas och lära känna henne och hennes personlighet. Hon ser lite kaaati ut, men det kan ju bero på att hon är en orm. Nu dööpt till Tore Krok, jag vet att det är ett killnamn, men det är ju inget att hänga upp sig på;) haha. Fatta ni skämtet?! Inget att hääänga upp sig på!! Krok haha!
Nähä ni fatta inte ändå, roliga människor jag känner...

Och nu sitter jag här, hemma i Steffis lya och väntar på att han ska komma hem. Älgparken stänger väl runt 23.00 tiden ikväll haha.

Så nu är nog mitt inlägg om dagen idag klart.. Händelserik dag inte sant?!:p.

Dags att ringa Chris och se om han blivit pappa än, Både Nils och jag är ju numera stolta föräldrar;).

Läs Chris beskrivning om dagen på hans blogg på:
http://justinsane.bloggagratis.se/

Take Care! Get drunk and get laid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

14is

burningtears666 sa...

Thx!:D. Alltid lika kul när folk påminner en om att man fortfarande är ung och vacker;).