lördag 12 december 2009

Liten blir stor!

Lördag och vad gör man?! Sitter vid datorn:S.. Skrämmande egentligen hur fort man kan förändras. Hade det här vart för 3 månader sen hade jag suttit i panik just nu pga att inte vara påväg med utgång. En lördag och jag sitter alldeles lugn framför datan haha. Framsteg Maria!

Och det lustigaste av allt är att det känns bra, jag har inget behov att gå ut längre. Jag trivs jävligt bra i den tillvaro jag befinner mig i.

Igår satt jag och Stefan och drack vin och spela nätpoker hela kvällen. Stefan är verkligen inte OKEEEEEEJ att spela poker med, som jag nämnt innan, han tar det hela föööööööör hårt!!!
Och hans ständiga tjat igår om hur han ville spela "tillsammans" med mig, tror ni på det själva?!! haha. Han satt där och spela själv haha. Apa han ääär!;)

Aja gårdagen var trevlig ändå;). Vinet smällde till lite väl hårt när vi skulle gå och lägga oss bara:/... Jag var inte överdrivet onykter, men allt bara snurra alltså, usch!
Så jag sa åt Stefan att jag var tvungen att ge mig ut och ta luft och nyktra till lite innan vi gick och la oss. Jag gick ut och ringde min kära kompanjon och vapendräpare Jimmy kvart i tre på natten haha. Det var först efter att jag ringt jag insåg att kl var så mkt. Men han var vaken tror jag mig minnas haha. Så jag väckte honom troligtvis iaf inte;). Vi snacka lite skit och efter ett tag så kom Stefan ut och hämta mig i min röda morgonrock, ståendes mitt ute i Svi haha. Sexy Bitch! haha.

Så runt 4 kom jag i säng utan att behöva lägga mig i en karusell och utan att spy;).

Stefan och jag vakna tidigt idag, vilket ledde till att runt 14 tiden idag så gick vi och la oss på nytt efter att ha slängt i oss Wasapizza:p.
Vakna sedan av att en trött Stefan sa: Är det Söndag?!!
Nja sa jag, kl är halv 6. Så jaa vi sov bort denna dag.

Vi gick upp och ut med Toy.

Just nu sitter jag i hans lägenhet och väntar på att han ska komma hem från fotbollen, han stack iväg för nån timma sen med hans tyska medarbetare, normalt med fotboll ute i mitten på dec:S haha. Aja men huvudsaken är ju att dom har trevligt;). Och det hela gav ju bara mig lite egentid, vilket jag var i stort behov av! Jag är verkligen inte umgås 24/7 typen, jag behöver min egen tid. Då jag kan sitta och pilla i näsan i min ensamhet haha. Nej men jag älskar att vara ensam, så jag behöver verkligen det ibland:).

När han kommer tillbaka så blir det lite poker med Stefan, Nisse och Alfred. Skönt med lite "real" poker, istället för att sitta vid datan och träna på sitt pokerface helt i onödan haha.
Kommer ju ta hem det hela garanterat:p. Får bara ta det lite lungt med vinet nu så att jag kan lägga total fokus på pokern, ska spöa skiten ur dem en efter en;).
Try to beat my pokerface Bitches!!!!!!

Min käraste och bästaste polare har lagt en fylla gammal idag med;). Så jag slänger in ett grattis fjärt här på bloggen också!;).
Christian Nils Magnus Kullander fyller dagen i ära 21 år!
Så med andra ord vill jag säga detta till dig Christian: Take Care! Get drunk and get laid!

"Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Christians födelsedag! Hurra, hurra, hurraaaa!"

Inga kommentarer: