tisdag 13 april 2010

Det förflutna står i vägen...


Inte allt för ofta jag visar mig här nu längre. Men ibland så jävlar:).

Hänt senaste tiden?! Ehm jaa, allt och ingenting kan man väl säga:). Kan väl nämna en del..

Eddie gubben har träffat en brud, så han ligger och pöker hela dagarna:) haha. Ska hämta honom om ett par veckor igen:). Kul att han får lite action i sitt liv med:).
Därimot så har jag torka just nu haha. Varför går vi inte in på:). Inget farligt iaf:).
Eddie får mer ligg än mig!!!! haha.

Har även troligtvis bestämt mig för en grej jag gått och funderat på i flera år nu. Nästan 100 på att jag ska genomföra det. Är bara lite rädd för konserkvenserna, om det hela går åt helvete så att säga. Men jag hoppas på det bästa.. Nu har jag lyckats fånga er nyfikenhet va?!:). Den får ni leva med ett tag, avslöjar ingenting än:).

Har suttit och glott på internet i flera dar nu, känner att jag behöver komma iväg en sväng. Så en kryssning är mer än välkommande just nu. Tror att Stefan och jag skulle behöva det efter allt som vart den senaste tiden. Så det står högst på min fixalista:).

Har befunnit mig lite i en svacka den senaste tiden kan man väl kalla det. Har velat fram och tillbaka som en jävla galning, inte vetat hur fan jag vill ha det, med allt. Antar att det är som Stefan säger, jag måste börja se framåt och leva i nuet, istället för att blicka bakåt hela tiden. Måste låta det förflutna vara just det förflutna, och det stämmer väl. Det som har varit har helt enkelt redan varit..
Men det är förbannat svårt, speciellt när man börjar glömma. Helt plötsligt så står man där och inser att man lever ett helt annat liv, med helt nya vanor och allt det gamla bara är ett minne blott.. Det är svårt, svårt som fan.. Jag minns inte ens knappt längre hur någonting var, jag har vant mig och ställt in mig på allt det nya.
Men jag måste helt enkelt lära mig att välkomna det nya på ett annat sätt, lära mig leva med det som är nu.
Jag drömmer massa konstiga drömmar hela tiden. Drömmar som är mixade av både gammalt och nytt. Det måste vara ett ganska så troligt tecken på att jag går och tänker för mkt om dagarna. Aja hur el hur så ska jag bättra mig, det hela måste vara svårt att hantera för Stefan och absolut svårt att acceptera, så för hans skull så är jag tvungen.

Annars har jag inte hittat på så mkt bus, el joo det har jag nog med orkar inte skriva mer. Pepparkakspojken kommer snart hem så jag måste fixa mat åt honom:).

Den här gången ska jag verkligen försöka att uppdatera oftare:), imorn så jävlar ska jag skriva igen:).

Take care and get laid bitches:).

Btw jag har slutat röka:). Var utan cigg i en hel timme nu:), så nu är det dags att gå ut och ta ett par bloss:D! Tanken som räknas:). Godnatt.

"How long has it been
Since this storyline began
And I hope it never ends
And goes like this forever"

Inga kommentarer: