torsdag 15 april 2010

Sluta förföra mig!

Det är så sjukt ljuvligt väder ute så det är inte sant!:). Man blir på så härligt humör också:).

Igår var Stefan och jag ute och grilla vid Noren, hur mysigt som helst:). Grilla fläsk och gjorde bakad potatis i aluminium och la i elden, hm heter det bakad potatis om man grillar det?! Grillad potatis kanske?! Äsch screw it!
Var ute i skogen och njöt ett par timmar iaf:).

Har haft så jävla ont i magen ett par dar, inga tabletter hjälper trotts det att jag har receptbelagda:S... Men idag har jag iaf inte känt av skiten:). Har dock merre förtillfället, så det kan ju vara den smärtan jag känt av, men den har varit betydligt intensivare och mer smärtsam denna gång så jag vet ifan.

Idag har Stefan och jag tagit en morgonpromenad i skogen som vanligt, låg och sola lite halvnäck på ett ställe vi brukar stanna på samtidigt som Stefan stod och försökte sikta stenar på olika saker haha. Men har var riktigt pricksäker faktiskt:).

Just nu är jag dock tjurig som fan på Stefan... Vi har spelat ett par poker turneringar på svenska spel. Och han tror ju givetvis att han är bäst i hela världen på poker, han skulle lätt kunna kamma hem storvinsten i en miljon turnering, inga problem alls, nej nej. Så jag blir så jävla grymt irriterad när han sitter och säger precis hur jag ska göra, ehm det är väl jag som spelar förhelvete?!! Inte du!!!! Och han kan ju inte bara hålla käften fast jag sagt åt honom 100ggr alltså, så nu åkte jag ut på värsta missen för att han satt och tjata jämte mig! Så jaaa nu är jag arg på han haha. Det går nog snart över:).

Plockat bort första fästingen på Lillen idag, att dom jävla asen redan är här gillas inte:/..

Man blir så grymt sugen på vin när vädret förför en så här:p, så imorn måste jag ha vin! Och jävlar om det inte är fint väder då allså! Då bygger jag mig en egen sol:).
Ska se om grannen min är sugen på att dricka lite vin imorn:).

Nu ska jag fixa något att käka i det här huset, för det gör ju inte karlfan!

Take Care, get drunk and get laid:)!

Inga kommentarer: