torsdag 22 april 2010

Nattvandraren!


Idag har vart en liten konstig dag, pendlat i humöret som en jävla 14åring!
Trodde även att dagen skulle bli förbannat dryg och lång, men sover man så går dagen riktigt fort:). Alltid ett bra knep att få tiden att rinna:).

Drömde en jätte knas dröm, var gravid och som vanligt drömde jag att Johan var pappan. Förstår inte varför jag jämt drömmer om honom. Har väl som sagt svårt att släppa det förflutna:/.. Iaf så låg jag och Johan i sängen och Johan kände på min mage då bebisen sparkade som fan, det gjorde verkligen förbannat ont. Man kunde känna den lilles fot genom magen. Sa nånting i stil med: Inga mer ungar efter denna till Johan. Helt plötsligt så var ungen ute och låg på min mage alldeles blodig. Men han var så jävla fin så det var inte sant alltså, vackraste jag någonsin sett. Brunt, halvlångt rufsigt hår, söt tjock underläpp:), och bruna ögon! Hm ögonen stämde inte riktigt som sagt, varken jag el Johan har bruna ögon ju:S, även om Johan har tendenser till det. Så jag fick upp en sekundbild i huvet av en asful neger i sängen brevid mig! Hade jag knullat med en neger?!! Ehm haha. Nej det kunde inte stämma! Så jag fick upp Stefan i huvet, men han har ju inte heller bruna ögon:S.. Aja iaf så var ungen så jävla äckligt lik Johan, en exakt kopia! Okej nu får ni säkert upp bilden av en liten skit med svart långt hårdrockshår, en massa tattueringar som skriker Meeeeetaaaaal istället för Gaga! (Obs, inte Lady Gaga oki). Men så var iaf inte fallet:). Han var helt underbar iaf:).

Tror att drömmen kan ha lite med att göra med allt som hänt den senaste tiden, ligger nog lite baktankar bakom. Jag lyckades bara inte komma så långt....

Nog och tråkigt snack! Stefan berätta en ganska rolig grej imorse btw. Jag drack ju lite med Ful igår här hemma, vi satt och dumma oss:), chatroulette bla. Skitskoj:). Fick se en avsugning och en kille som sket haha, uh vad sexigt! Lösskit med!
Iaf så hade jag i stort sätt nyktrat till när Stefan kom hem, viktigt att förstå det till resterande delen av storyn!:).
Stefan fråga iaf imorse vad jag gjorde ute inatt?! Ehm vaaa?! Inatt?! Vad snackar du om?!!
Ja, du gick ju ut inatt, var du ute med hundarna el?! EHM NÄ!
Så tydligen har jag gått på en lite trip inatt, i sömnen haha! Har aldrig vart med om något liknande, men dörren var öppen trotts att vi var säkra på att vi låste den igår. Och jag vet ifan vad jag gjort ute, el om jag ens hade kläder på mig under min nattvandring haha. Men fy fan så jävla otäckt, kan ju haft för mig vafan som helst! Töörs man gå och lägga sig igen?! haha. Tänk om någon sett mig gå omkring naken?!!!!!!!! Bjuder på det:).
Aja så illa har natten vart iaf, kanske därför jag är så jävla trött jämt för att jag är ute och ränner:). Kan ju förklara alla mina oförklarliga blåmärken med:) haha.
Ne fy, får hoppas det var en one time thing!

Imorn är det Fredag, då ska det storhandlas:). Sen resten av helgen ska jag spendera med min man:), Behöver lite tid tillsammans efter hans efm vecka. Ska kanske åka och fiska på Lördag:). Det kan ju bli mysigt:).

Äsch nu är jag hungrig, dags att fixa nudlar:), lyxar till det lite:).
Sen ska jag slänga på filmen "En chihuahua i Beverly Hills":) haha. (Lånad av Madde)!!!

Take Care bitches! Get drunk and get laid:).

Inga kommentarer: