torsdag 2 augusti 2012

Hittat ett nytt ord för fiske^^

Hemma på hm.. Rast känns det typ som. Ska vara tillbaka på jobbet om ca 7h igen:/. Omänskligt! Och jag som inte kan somna el lära mig varva ner fort:/.

Imorgon kör vi ett långpass, men sen jävlar drar vi och grillar och dricker vin på kvällen hos en bekant:). Så be till Gud för mig att jag slipper migränen imorgon tack.
På lör och sön lutar det åt fiske;) haha. Jag har av nån lustig anledning inte lust att nämna det ordet längre;), känns som att jag beskriver hela min vardag, hela min jävla existens med de ordet haha. Låter som besatt^^. Vi säger helt enkelt att jag ska göra samhället en tjänst på lör och sön istället, ska ut och massmörda mygg;)! Så att ni sedan kan sitta lugnt och skönt och dricka era kalla bira vid sjön utan att störas av de fanskapen;). Sen att jag råkar ha med mitt spö, och råkar kasta i det några gånger och dra upp några regnbågar de hör inte dit;)! Jag är där för er, with the license to kill;)!

Nu är snart semester över för de flesta, tycker jag är bra:), inte fan ska ni få ligga och lata er om jag måste jobba ihjäl mig!
Jag trivs iaf med mina arbeten, det kan jag inte klaga på:). Mer arbetstiderna som jag ogillar ibland;).

Ha en trevlig helg! För det ska jag;)!

Tänker ofta på dig, bild: 1....






Inga kommentarer: