tisdag 7 augusti 2012

Huvudvärken direkt från helvetet!

Jag blir galen på denna jävla huvudvärk! Proppar i mig allt jävla tänkbart som finns men inget hjälper! Samma jävla huvudvärk som jag hade för ett par veckor sedan ute i pappas stuga. Den gången vi fick åka hem pga skiten. Känner ju att helvetet sitter i nacken, typ en miljon knölar där bak som bara ömmar upp till huvet. Kam knappt röra mig.

Igår tog jag mig igenom ett helt 06.30-16.00 pass med den skiten, trodde aldrig jag skulle överleva dagen. Jag är ju inte den som sjukanmäler mig i första taget, ska nog vara halvt döende för att denna ska ske. Igår var jag jävligt nära på att gå hem. Men jag satte lite små mål som typ en timme till måste jag klara, sen fortsatte jag så hela dagen ut. Det är något med mig och sjukanmälningar, för mig är de så tabu. Har alltid vart så sedan jag började jobba. Kanske för att jag är rädd för att hamna tillbaka i gamla mönster som när jag gick i på gymnasiet 75% frånvaro i mitt BÄSTA ämne haha:). Nämen jag sjukanmäler mig sällan el aldrig, men idag är det aldrig, så en Sjukanmälan är faktiskt gjord;) haha.

Ligger nu i sovrummet med nerdragna persiener och hoppas innerligt att skiten ska ge med sig lite isf. Idag ska jag inte röra på arslet! Hoppas att min bok kommer hem idag, den senila skalbokens tröst, så att jag har nån sysselsättning. Tvn är inte att tänka på! Spyr nästan bara av att jag tänker mig rörliga bilder haha.

Imorgon tänker jag ha besegrat skiten, för imorgon ska jag bara jobba så de så!;)

Inga kommentarer: