tisdag 14 augusti 2012

What to say..

Inte gett ifrån mig mycket ljud här på länge.
Har inte mått något vidare.. Huvudvärken sitter fortfarande där den ska. Och idag har jag jobb på schemat också:(.
Igår mådde jag lite bättre och trodde att skiten faktiskt äntligen var påväg att vända. Jag använde nog alla mina krafter till att fixa och styra här hemma.
Men.. Imorse vaknade jag och skiten satt kvar. Jag måste gå till läkare alltså!
Jag kan jobba med medelmåtta på huvudvärken och ont i rygg/nacke, det är jag van vid, men detta är inte ok! Jag kan knappt gå! Och nacken bär knappt mitt huvud..

Idag följde jag med Stefan till hfred som också skulle till läkaren och passade på att storhandla så länge. Trodde jag skulle stupa på kuppen! Jag orkade knappt ta upp ett kilo kräftor från frysboxen! Ännu mindre lägga på alla varor på bandet vid kassan. Trodde jag skulle svimma! Folk måste ha trott att jag var något jävla miffo alltså, så jävla pinsamt. Hade god lust att bara lägga mig ner på marken.
Måste få detta utträtt så att jag kan ta tag i mitt liv igen! 24år och känner mig som 90år i kroppen! Detta kan inte vara rätt!

Känner mig så fruktansvärt frustrerad så jag kan inte ens beskriva det med ord!

Inga kommentarer: