torsdag 20 september 2012

Apple loggan!

Imorgon går jag på nattskiften igen, 5 nätter:O! Måste försöka och vända på dygnet så att jag inte kommer vara allt för trött. Som vanligt så får ni gärna underhålla mig^^.

Igår var vi väldigt trötta, så vid 19.30 låg vi i sängen:). Tog ett tag att somna dock, och drömde massa skit som vanligt:/.

Beställde även hem 2 nya böcker igår:), fått smak på för att läsa igen:).
Så nu är det en erotisk roman påväg hem till mig haha:), femtio nyanser av grått heter den:), tror det blir min första roman någonsin. Får se om jag tar mig igenom den:). Väldigt omtalad är den iaf:).

En annan upptäckt jag gjorde idag som fascinerade mig väldigt mycket är tanken bakom Apple loggan, helt sjukt att en så simple logga kan ha så mycket tankar och matematiskt arbete bakom sig. Jag som bara trodde att det var ett simpelt äpple^^.



Inga kommentarer: