fredag 7 september 2012

Nattjobb hela helgen. Känns sådär med tanke på att huvudvärken gjorde sig ganska så hörd direkt när jag vaknade.
Färgade håret imorse igen, gårdagens färgning slutade ju i total katastrof, jävla morotshuvud! Tyvärr vart dagens inte bättre, färgade askblont och nu är det mörk brunt igen? Wtf? Så jag är tillbaka på ruta ett med att försöka bli blond igen.. Ger upp skiten!

Att vara ensam hemma är väldigt tråkigt. Jag fattar inte hur alla singlar klarar av det.. Sova ensam, äta ensam.. Stor gåta för mig, men skrämmande att man kan bli så beroende av en annan människa.
Och det är så tomt utan mina små hund odjur. Det är lättare att passa upp och ta hand om andra än sig själv.

Just nu ligger jag och läser lite, men har fan knappt någon ro till de heller. Men huvudet tillåter ju inte att jag gör så mycket mer..
Ska försöka vila bort skiten i em.


Händer mycket just nu.


Inga kommentarer: