söndag 18 november 2012

Dejt^^

Idag har Stefan och jag vart på en dejt:). Först åt vi middag ute, riktigt romantisk middag med en påse Sibylla mat på Ica parkeringen i Vimmerby^^.
Sedan blev det bio, sista twilight filmen:).
Det ena ledde till det ena, så det slutade med att jag följde med honom hem redan efter första dejten. Har aldrig känt mig så slampig^^.


På torsdag åker vi ut till svärfar och är där ett par dagar. Äntligen har Stefan och jag en ledig helg tillsammans:). När vi väl är där så ska vi passa på att julklapps handla lite:). För de blev de ju inte mycket av i Ullared:/.

Jag har blivit helt galen i smycken på senaste, jag som aldrig brytt mig om sånt innan:O! Nu vill jag ha ringar, halsband och armband. Mest inne på guld, som jag alltid hatat!, Men även lite bling bling är snyggt:).
Hittat jätte mycket jag vill ha från chanti
Så jag önskar mig bara små hårda paket i år:).

Annars rullar allt på rätt så bra nu:). Haft lite ont i nacken sen den där jädrans Ullared resan. Men annars mår jag bra:).
Det börjar synas på mina kläder^^. Efter mensen ska 3kg bort! Jag har iaf fått tillbaka mina kvinnliga former och nu kommer jag i alla mina kläder igen utan att de hänger som hösäckar:). Men lite magfett ska väck! Vill ju inte gå omkring och se på smällen ut!:/


Den 12/12-12 smäller det^^.

















Inga kommentarer: