onsdag 21 november 2012

Smycken!

Idag känner jag mig lite mörbultad, tror det beror på alla olika arbetstider jag haft, går inte riktigt att få in en rutin.

Just nu sitter jag på Resecentrum och väntar på bussen, bara 40min kvar...
Och utan mina kära hörlurar så känns varje jävla minut plågsam.
Varför kan inte bara bussen anpassa sig efter mig?

Väl hemma tänker jag vara lat, jävligt lat. För det förtjänar jag.

Nu är mina smycken beställda:). Åh de är så vackra:). Men min pakethög kommer se jävligt lame ut i år.. Få och små:O!
Guldringarna och ringen i vitguld ser jag mest fram i mot:). Sen blev det lite annat bling bling och ett silverhalsband:). Fan jag som alltid hatat smycken el assessorer av alla dess former.. Konstigt.

Nu är det bara att börja inhandla julklapparna till alla andra som är kvar.. Inte till mig själv.
Men det ska vi försöka fixa i helgen:).







Inga kommentarer: