onsdag 6 juni 2012

2dygn 4h!

Känns väl inte som det roligaste jag testat på de här med att vara ensam hemma direkt:/. Tur att jag har hundarna iaf.

Känner mig redan extremt uttråkad och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Varför kan jag inte bara njuta av de här dagarna? Jag som älskade att vara själv förr.. Men med Stefan har det blivit annorlunda. Vi har levt så jävla tätt in på varandra hela tiden. Vi går ju för fan knappt och bajsar själva!
Sen är det en annan sak att åka iväg själv någonstans utan honom än att just vara ensam hemma. Känns så tomt.

Men att karljävel inte hör av sig irriterar jag mig verkligen på!! Åker man iväg så hör man åtminstone av sig och säger att allt är ok. Att ett litet sms ska vara så svårt!
Hoppas trotts detta att han har det trevlig. Och att han kan njuta av att vara ifrån mig lite också. Men det känns ändå bättre att vara lite arg:), blir mindre plågsamt då;) haha.

Jag är iaf fullt övertygad om att inatt så kommer jag se en massa spöken eller bli våldtagen! Vill egentligen gå och lägga mig redan nu, innan mörkret faller. Men då är ju risken ganska så stor att jag vaknar lagom tills att det blir mörkt och får spendera hela natten i ett vaket och i ett paranoid tillstånd... Agh!!!
Blir inga skräckisar ikväll iaf:). Men jag ska nog fan ta och hyra mig en film:). Vilket bra tidsfördriv:). En riktig snyft film skulle passa nu:).
Eller en jävla vinare för att bli lite kati!!! Varför har jag inget vin hemma?!!!!

Skrev ju att jag skulle skriva ett inlägg igår. Men jag glömde bort det. Och nu känner jag att det hänt så jävla mycket senaste tiden så jag orkar inte rabbla upp allt. Haft det bra iaf:). Vart ute och fiskat och spelat en jävla massa diablo:).

Nähäpp nu måste jag dra och planera in mina sista timmar i livet med noggrannhet. Ska nog sätta upp både spökfällor och Våldtäckts fällor innan mörkret faller på;).
Och sen börja räkna ner på timmarna tills karln kommer hem igen:)! 2 dygn och 4 timmar! Fy fan....



Inga kommentarer: