måndag 18 juni 2012

Usch dag!

Har lite av en tänkar dag idag.. Hatar såna dagar! Man har inte lust till något och ser inte fram imot nått. Jag hatar min hjärna, den är verkligen förjävlig.

Skulle haft spa/snygga till mig dag igår, blev det så? Nej. Vi åkte ut och fiskade istället. Dock fick vi en jävla massa fisk:).
Sköt fram den dagen tills idag istället, tror ni jag orkar? Nej. Jag orkar inte ens bli snygg längre!

Annars är väl det mesta bra. Jobbade natt och det var lika segt som vanligt. Förstår inte varför nätterna är så otroligt jobbiga. Man känner sig som bakfull under hela arbetspassen. Men jag tror och hoppas det hela är en vanesak. Måste iaf ha varit helt slut igår kväll, somnade med mobilen i näven och pissnödig som ett as och lyckades trotts det sova i nästan 12 timmar haha. Helt sick. Vet inte när jag sov så länge sist, har jag ens sovit så länge någonsin? Är jag sjuk må tro?

Har plockat en del hemma och nu ligger jag utslagen på sängen och tänkte lägga mig och läsa en tidning i väntan på att sambon kommer hem. Då ska vi åka och handla. Måste till Apoteket också och köpa nytt fästingmedel åt våra små djur. Måste erkänna att jag är väldigt positiv överraskad av det medlet, inte en enda fästing har jag plockat på dem sen jag började med de:).
Sedan ska vi ta en tur till motorsport också och kolla in lite eu mopeder:).
Mopeder är ett jävligt fult ord, har ni tänkt på det? Kanske är för att jag hatar namnet Peder? Så jävla hemskt namn.

Vi ska även försöka inhandla lite nytt till lägenheten också.. Vilket inte är det lättaste när man är så pass jävla kräsna som vi är.. Men men vi får se:€.

Pengar är väl till för att spenderas right? Not! De ska vara på sparkontot där de hör hemma ffs! Vi behöver inhandla en massa nya saker och jag skyller troligtvis bara på att jag är kräsen när det egentligen handlar om ren snålhet;) haha. Jag är egentligen inte snål, inte mot andra. Till andra kan jag lägga ut hur mycket pengar som helst på utan att de ens berör mig.
Men när det kommer till mig själv och vad jag skulle vilja ha så blir jag snål. Jag vet att jag har råd att köpa de mesta jag vill ha, men nej mina pengar trivs bättre på kontot;) haha.
Snål när det handlar om mig, generös när det handlar om andra:). Till andra älskar jag att spendera pengar åt haha.

Ne vafan nog om pengatjat! Ska läsa min jävla ointressanta tidning nu!

Jag har egentligen allt jag någonsin önskat mig, jag är bara för blind för att inse det. Och det som står i vägen för det är min fysiska hälsa. Kan min kropp inte bara få bli sig själv igen....



Inga kommentarer: