lördag 2 juni 2012

Aptit uppdatering;)!

Jag är hängig som ett as. Trotts det så har jag en aptit som ingen ens skulle tro på! Jag äter som en gris! Jag hinner knappt äta klart innan jag är hungrig igen! Stefan tror verkligen jag är sjuk på allvar, jag äter för 5 vuxna karlar! Överdriver inte om jag säger att jag äter mer på en dag än jag gjort på ca 1.5 veckan innan. Sugen hela tiden. På massa knas med:/. Igår var det knäckebröd med kaviar och räknudlar, Ehm euw?! Just nu ligger jag och trånar och dreglar efter ett grönt äpple! Skulle ge vad som helst för ett grönt vanligt jävla äpple. Jag hatar äpplen i vanliga fall! Har ca 2st såna här matinfall per år, och jag tror verkligen jag äter upp mig för ett halvår framåt:). Men efter så här många månader utan typ noll aptit och viktras som kan kallas duga så känns det så jävla gött att få ett sånt här infall:). Imorgon ska det handlas;D!




2 kommentarer:

tesen sa...

jag är likadan, jag kan bli sugen på jättelustiga saker jag inte varit sugen på alls innan :S undra vad det är för lustigt...

burningtears666 sa...

Vem är du?