torsdag 14 juni 2012

Jag kan inte leva med dig, men jag kan inte leva utan dig!

Efter väldigt mycket prat och diskussioner och fram för allt mycket velande så har jag och Stefan bestämt oss för att försöka en sista gång, ett sista försök att få de förhållande vi båda strävar efter. Vi vill samma saker, har samma visioner och är faktiskt väldigt lika på många fronter. Mer än vi egentligen trott. Jag älskar honom och är inte redo att släppa taget om någon som betyder så mycket för mig. Vi har haft så mycket planer, men aldrig riktigt kommit till skott. Visst vi har väl haft våra problem i förhållande, men mycket har ändå varit skit saker och mycket har berott på att vi båda haft det tufft med den fysiska hälsan. Jag har mått skit fysiskt sen förra sommaren, gått ett år med skiten nu utan att fått något svar på vad som är fel. Stefan har sin ryggjävel som ställer till det för honom, och allt detta ihop leder till en massa irritation. Men vi känner båda att vi kan inte släppa varann, och vi vill inte att såna skitsaker ska stå i vägen för att vi ska kunna få en bra framtid tillsammans.
Som sagt, ett sista försök.
Och vi har redan börjat ta tag i saker som påverkar vår framtid positivt får vi hoppas. Känner mig till och med lite nykär haha. Jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att vi kommer kunna fortsätta så här. Ta oss fram i livet och inte bara stå och stampa på samma plats. Vi skulle bli paret folk avundas;) haha. Nu kommer det hända grejer iaf det kan jag lova er;D!^^


Nu har vi börjat ta upp våra planer igen, så till hösten ska vi nog köpa oss en båt:). Vi får vänta tills nästa år med att använda den, men priserna är ju betydligt bättre på dem i höst än just nu. Nu känns det liksom ändå försent för att fixa allt sånt. Vi får köra denna sommar med land fiske. Jag kommer väl ändå jobba ihjäl mig denna sommaren så:/. Men pengar rullar in som de ska, det går bra nu:).
Men nu när vi är tillsammans igen så kan jag ju fetglömma att spendera alla mina besparingar på Maldiverna resan! Gah! Eller fixa tuttarna! Gah Gah Gah!

Nu har jag bestämt mig för att köpa en EU-moped istället^^ haha. Bli lite självständig;). Kan jag åka och fiska själv sen också:). Något i den stilen som den på bilden nedanför, så retro;)!

Nya trädgårdsmöbler är ett måste också! Och helst en gräsklippare också. Tycker så jävla synd om Stefan som får gå omkring och klippa med en jävla handjagare som är typ hur slö som helst, ändå är den ny. Men ändå skit.

Fan det är så mycket som behövs inhandlas nu! Hatar att spendera massa pengar från mina besparingar! De trivs bra där och jag trivs hur bra som helst med att ha dem just där:D! Snålhet tror jag det kallas va?$$$^^

Sen har vi även bestämt vad vi ska göra våra två semester veckor, och allt går att lösa med hundar osv. Vi tänkte åka till Stefan far några dagar och bara njuta, är ju så mysigt och rogivande där ute:). Sen gör ju svärfar bästa kaffet;)! Och när vi är där så tänkte vi passa på att besöka Boda Borg en dag, de är ju rätt kul där:). Och Stefan och jag som både är så jävla tävlings inriktade så lär vi nog bli ett bra team:).

Sen hade vi tänkt att paddla och sova i tält, njuta av naturen och fiska i typ 3 dygn. Bara njuta av koppla av, och njuta av att bara vara vi 2:).
Om vädret tillåter så att säga!!!!!

Flottenresan uppe i Värmland får bli till nästa år.. Har vi sagt i flera år nu men men... En vacker dag så ska jag åka på den resan!

Resten av våran tid på semestern kommer nog gå ut på mycket fisketurer här och där. Framförallt Försjön och nu hade vi tänkt att försöka ge oss ut på Juttern:).
Sen måste vi försöka hitta på mycket kul åt hundarna<3.

Min tandblekning har inte kommit hem än.... El min spraytan! Ser ut som ett vitt spöke med missfärgare tänder! Haha. Nja så farligt är de väl kanske inte:). Men jag vill ha hem skiten. Vill bli sommarsnygg^^. Funderar även på att färga håret svart igen...

Mycket att tänka på just ju.

Ikväll har vi iaf vart och firat min kära farmor:). Bättre människa får man leta efter<3.
Där avslöjade min kära far att jag kommer få min efterlängtade hand dammsugare när jag fyller:D, Wiie! En lila, silvrig el vit sa jag att jag ville ha, den måste ju vara snygg med eftersom den ska stå framme^^.

Fick även hem mitt betyg från psykologi kursen, lite besviken måste jag säga, om jag bara gått in och lagt ner tid på skiten så hade jag klarat de så som jag hade velat. Nu körde jag alla prov genom ren allmänbildning typ, nästan inget plugg alls. Men VG får väl duga..... Not.

I helgen blir det nattjobb igen, hoppas jag vänjer mig nån gång vid dessa tider. Gäsp gäsp typ. Men nu ska jag och arbetskollegan ha med oss lite film så vi blir lite sysselsatta om det finns tid för det:). Kan man ju aldrig förutspå.

Imorgon hade jag tänkt baka färska frukost bullar som vi tänkte ta med oss ut till sjön och fiska, njuta och låta hundarna springa omkring som galningar en sväng:). Sen ska jag direkt hem och testa ett nytt matrecept, en ny gryta, vitlök bacon, lök, creamfresh, grädde, kasseler och färsk pasta ihop blandat:), yummy;)! I hope:O!

Nej nu vill jag ha min karl i sängen, pussa ihjäl honom! Så nu är det bäst jag slutar blogga och försöker få med mig pojken i säng;).

Godnatt gott folk och hoppas ni får en underbar helg:).
Take care, get drunk and get laid;)

Ps. Jag är lycklig:)!

Inga kommentarer: