måndag 10 december 2012

Jag är fan mer pålitlig och ärlig än er^^.

Först ställde vi in julklapps resan till Vvik pga klass 2 varning, men sen ändrade vi oss och åkte iaf:).
Men fy fan vilket jävla snöoväder vi fick ha att göra med på hemvägen, det var förbannat otäckt. ( på tal om svordomar, forskare har kommit fram till att personer som svär ofta är mer pålitliga och ärligare än människor som inte gör det^^, så ni kan lita på mig^^).

Några julklappar inhandlade då? Nej såklart inte! Hittade inte ett skit knappt idag heller:/. Så jävla ledsamt!
Men godis skåpet här hemma är nu överfullt:), en hel bärkasse full köpte vi på oss^^.

Och Link och Toy fick faktiskt varsin nya hundbädd:). Toy verkar nöjd och har redan grävt som en galning i den:). Och Link verkar helnöjd han också, han sover aldrig inne hos oss, han sover alltid ute i soffan eller i lilla rummet ensam men ikväll har han bäddat ner sig nedanför mig i sin nya säng:).

Imorgon ska jag online shoppa julklappar istället:). Hoppas verkligen jag hittar det jag ska nu!

Snart är det jul:)!

P.s Christina från farmen I really miss you babe^^.







Inga kommentarer: