torsdag 13 december 2012

Plankstek!

Åh äntligen börjar det här med alla julklappar falla på plats:). Nästan alla är nu inhandlade:), via online shopping såklart. Kunde jag bara inte gjort de från början? Det hade besparat mig en hel jävla Ullared + Vvik resa!
Och självklart så blir det alltid fler tusenlappar mer än man tänkt sig!

Igår förlovade jag mig som sagt:). Nu är det bara hus och barn kvar;), ha nä det får vänta ett tag till:).
Men jag hade en väldigt mysig kväll tillsammans med fästmannen:).
Vi åkte till Sweet chili och åt plankstek med pepparsås, förbannat äckligt gott! Som sagt, en väldigt mysig kväll:).

Ikväll har jag jobbat kvällspasset för en gångs skull. Och imorgon går jag på mina tre nattpass igen.

Det var väll allt jag hade att dela med mig av för denna gång. Trevlig helg på er:)!





1 kommentar:

tesen sa...

Visa mer av stövlarna och jackan!! :O Jag är på jakt efter en ny vinterjacka!! Den ser jävla fin ut.