lördag 22 december 2012

Lilla rummet

Snart jul:). Och tänka sig vi får en vitt jul i år också:).

Så jädrans skönt att ha alla julklappar klara också. Även om de som alltid gick på flera tusen mer än man räknat med:/. Tror jag har spräckt budgeten med över 4000kr:/. Härligt, där rök nya tvn haha.
Men jul är mysigt och det handlar ju faktiskt om att göra sina nära och kära glada:). Och ge bort presenter är nog roligare än att få faktiskt:).

Ikväll i brist på annat så gick fästmannen och jag på bio. Inte alla som har tid med det så här 2 dagar innan julafton:) ha. De märktes för bi var totalt 7 pers i hela biosalongen:).
Vi tittade på berättelsen om Pi, helt okej film, även om jag trodde den skulle vara bättre. Men jävligt vackert gjord, speciellt i 3D.

Imorgon blir det uppesittar kväll, tänkte dra hem en Maldiverna resa då;). Plus lite annat^^.

Klapp på axeln till mig och Stefan idag som började ta itu med lilla rummet!:O. Bara ett år för senare^^.
Dock ser rummet fortfarande ut som ett jävla förråd! Vi har ju ingenstans att göra av med skiten i kartongerna. Massa filmer, böcker och spel. Finns ingen plats?!

Aja jag önskar er alla en riktigt god jul! Berättar i nästa inlägg vad jag fått av tomten;).








Inga kommentarer: