lördag 1 december 2012

Sanningen om mig och Stefan

Idag har jag avslöjat sanningen för Stefan. Det tog i mot, men jag var tvungen, det fungerade inte längre.
Och allt eftersom jag berättade allt så kunde han själv pussla ihop ett och ett.

Jag är egentligen inte tillsammans med Stefan, jag är hans personliga assistent^^.
Så när han "tror" att jag åker och jobbar så åker jag egentligen hem. Jag jobbar ganska mycket övertid hos Stefan ja, och jag gör saker med honom som andra assistenter skulle ta mycket mer betalt för. Men jag är billig och inte så fisfärnämd.
Nu tror den jäklen till och med att vi ska förlova oss ha! Vad man får stå ut med via arbetet va?
Men vad gör man inte för att vara omtyckt på jobbet^^.


Btw jag vill skaffa nya sovrums lampor, frågan är bara om jag ska skaffa dem till min lägenhet el jobbet^^.





2 kommentarer:

tesen sa...

hahhaha så jävla kul du är.. Och du ställer verkligen upp för jobbet. Allt för att alla ska må bra :) Vilken stjärna!

burningtears666 sa...

Självklart^^.