söndag 9 december 2012

Jag social?!:/

Då var denna helg över också. Mycket tid har lagts på diablo, men även varit ute och varit social for once:).

Igår var jag hos ful på förfest. Det var helt okej även om det gick jävligt segt med alkoholen där ett tag. Jag hade väll egentligen tänkt att hänga med till pumpen, men sen när det väl kom till krita så kändes en pizza, sambon och sängen mer lockande:).
Nämen det var trevligt, så det blir nog fler gånger:). Behöver komma ut lite oftare:).

Jag är jävligt glad att jag inte blev sjuk ordentligt efter i ons, för jag kände mig jävligt hängig där och på torsdagen. Glad att jag slapp!

Idag har vi tvättat här hemma hela dagen, fy fan hur mycket tvätt man kan ha på 2 pers?! Iofs har jag varit lat och inte tvättat på 3 veckor^^.

Nu har vi kommit jävligt långt i diablo, men fan vad enformigt det börjar kännas. Jag står inte ut med att göra samma jävla saker om och om igen:/. Så jag hoppas vi kommer övergå till diablo 2 istället inom en snar framtid:). Problemet ligger ju i att både jag och Stefan är så jävla blåsta när det kommer till datorer så vafan är lana för något? Hur gör man då?! Haha. Har förstått så mycket som att vi behöver någon sladd för att koppla ihop datorerna ha. Får nog ta och ringa ett samtal till min kära bror nån dag;).

Imorgon bär det av mot Vvik för julklapps handling med faster. Och jävlar om jag inte hittar det jag ska imorgon så får fan hela bunten vara utan. Inspiration tack! El så överlåter jag det hela åt tomten.

På tis är min sista lediga dag, sen är det jobb en vecka framåt typ igen.
Och på ons kommer "den" dagen, dagen då jag offentligt är off the market för gott! 12/12-12! Och fortfarande inga invändningar från någon?:O vafan!

Jag slår vad om att jag kommer glömma min egen förlovningsdag!
Jag glömmer ju allt nu för tiden.. Link blev 3år den 2:e dec och vi har glömt hans födelsedag varje år haha. Naaw stackars lillkillen:(. Han ska få lite extra julklappar istället:).

Nej nu ska jag spela lite nördiga mobilspel innan jag sluter ögonen för denna kväll;).

Take care, get drunk and get laid!^^


















Inga kommentarer: