tisdag 8 september 2009

När smäller det?!

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva, skriver jag något bra så tror folk att jag gått vidare, skriver jag om hur hemskt allting känns så tycker folk att jag borde ta mig i kragen.

Så jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva för omvärlden hur allting känns.
Kan säga såhär, allt är egentligen bajs verkligen, verkligen riktigt jävla pissigt! Men jag lär mig sakta men säkert att acceptera läget och så länge jag är bland folk så mår jag relativt bra faktiskt. Jag vet att det är såhär det måste bli och som sagt det är såhär jag vill att det ska bli!

Idag har jag vart och hämtat lite saker inne i lägenheten, har inte en aning om vart jag ska få plats med allt. Men det löser sig ju förhoppningsvis. Jag sa åt Johan att han fick ha kvar tv:n och alla dom andra möblerna tills jag kommer hem från Norge, på så sätt slipper han stå där utan och han har tid på sig att skaffa nytt, och jag slipper hitta någonstans att ha dom. Vet ju inte hur länge jag blir borta.

På ett sätt är det väll dumt kanske eftersom då är vi verkligen tvugna att ha kontakt igen när jag kommit hem, men jag vet inte om det kanske på ett sätt känns som en trygghet för oss båda. För jag vill verkligen inte förlora honom på alla plan, det skulle kännas som en stor förlust.

Och jag vet inte varför, men allt det här känns som att det går för lätt. När kommer bomben?! Jag menar Johan och jag kommer ju så jävla bra överens med allting. Ska det gå till såhär?! Iofs så är det sista jag vill att såra honom, tänker faktiskt lustigt nog mer på honom än mig själv i det här läget, trotts att jag själv känner mig som ett vandrande lik.

Annars idag så jag och Chris mest stojjat omkring, även att vi just inte gjort så mkt så känns det bra att ha honom omkring sig. Man tänker inte så mkt då, och framförallt så tänker man på annat. Och det känns jävligt skönt.

Imorn är det hämtning av mer saker som gäller. Vart jag ska ställa allt är som sagt en gåta:S.

Nä fan vad hungrig jag blev nuu! Måste fixa käk!

Bye!

Inga kommentarer: