torsdag 10 september 2009

Nu jävlar!!!!!!

Jaa herregud vart ska jag börja?!!

Idag har det varit en riktig fixar dag om jag säger så, ringt hit och dit. Myndigheter osv.

Har även fått en hel del information om jobbet idag, så nu känns allt så jävla bra så ni fattar inte!:D.
Helt jävla ärligt så kan jag säga att detta jobb verkligen är ett drömjobb!:D. Kunde inte ens i min vildaste fantasi tänka mig att det kunde bli såhär bra;).
Nä jag äiktigt taggad inför detta alltså;).

Bloggandet kanske inte kommer ske så ofta i framtiden haha. Men jag ska försöka så ofta jag bara hinner;), soo take it easy people!;)

Åker på måndag och vi blir borta i minst 3 månader! 3månader ifrån vby! yeeeah;)!

Så imorn blir det ännu en fixar dag, ringa runt till en massa myndigheter igen och sen så blir det lköping för min och Christians del;). Där ska vi handla allt som behövs inför resan;).
Måste ha lite nya skor, kläder och smink;). Och en stor stor resväska;) Sen en hel del tråksaker måste köpas med, som tex. rakhyvel, tandkräm, schampo och sånt tjaffas.

När vi kommit hem därifrån så blir det en sista kväll med grabbarna;). Lite alkohol ska drickas och grillen ska tändas;).

Så imorn kan nog komma till att bli en riktigt bra dag;).

På lördag blir det tvätt/pack dag, sen ska jag nog springa ner till witta en sväng och säga hej då till ella och mala en sväng med;). Och på söndag kommer släkten och vi ska ha en liten avskeds middag för mig;).

Så jaa schemat är verkligen fullpackat nu alltså! Men det känns bra;).

Jag är så jävla glad och föväntansfull inför allt det här men samtidigt så vet ifan hur jag ska lyckas klara mig utan toy under hela den här tiden, jag kommer sakna honom så jag går sönder! Men som sagt så är det nog jag som kommer få lida mest, toy trivs ju så bra uppe hos faster så för hans del så kommer det nog gå jätte bra. Bara mig det är synd om:(...

Johan kommer jag sakna förbannat mkt med, har aldrig vart ifrån honom såhär länge. Men det är ju det som är meningen nu, han är ju inte min längre. Men det kommer bli riktigt svårt.

Så på ett sätt så kunde inte det här jobbet komma lägligare, jag behöver komma iväg och få tankarna på lite annat. Att sitta hemma och fundera på det här med Johan får en inte att må bra kan jag lova, vet inte ens varför jag funderar eftersom vi båda vet att det bara fanns en utväg för oss. Och det var att dela på oss.

Ikväll måste jag försöka komma i säng tidigt, ska upp vid k 8 imorn, och som sagt morgondagen är fullpackat med saker att fixa.

Så Take Care! And dont miss me to much bitches:p

"Wishing you the best"

Inga kommentarer: