tisdag 29 september 2009

Bebis 2 år:D!


Nu var det verkligen inte igår jag skrev här, jag har väll tröttnat ganska så kraftigt på skiten:S! Var bara ett jävla pass att behöva skriva här varje dag, men idag offrar jag mig;).

Så vad har då hänt den senaste tiden?! Vad har inte hänt är nog lättare att skriva om:/..

Men som dom flesta av er redan vet så är vi hemma från Norge igen, fan vi var ju en heeeeel vecka! Ni måste ha saknat oss något otroligt:p.

Anledningen till vår hemkomst?! Hm jaa ni lååång lååång historia. Men för att göra den kort så kan jag väll säga såhär: Maten, Landskapet, Hotellet= Kanon! Jobbet (tidsvis), vissa arbetskollegor= Skit!

Culle beslutade sig för att åka hem, el vi bestämde det väll gemensamt, men jag kände att helvetet vi redan levde i skulle bli 100ggr värre om Culle skulle åkt utan mig och jag stannat kvar. Och när våran chef kom och sa att vi inte skulle få jobba mer tillsammans (Som tidigare vart det som fått oss båda att stå ut, med själva jobbet då), för att vi var tvungna att lära oss att bli "självständiga", inte hjälpa varann hela tiden, eftersom hela jävla arbetet egentligen gick ut på att vara så egoistiskt som möjligt haha. Men det var iaf den sista droppen i havet, så våran hemlängtan blev inte längre bara en längtan, utan ett faktum. Vi tog och börja packa redan samma kväll. Följande morgon väntade en hemresa som kan kallas duga, 15 tim tror jag det tog för oss att komma hem haha. Men det var det verkligen värt!

Så nu var man hemma igen, Culle kommer hit imorn och så ska vi ge oss på skiten igen;). Jobb jobb jobb!
Vill verkligen inte gå hemma längre, och det fick verkligen våran Norge resa mig att inse, det var så jävla skönt att ha något att göra.

Och det känns faktiskt som hela jag har förändrats haha, jag har fått tillbaka min trötthetskänsla, och det är underbart! Går och lägger mig senast runt 22.00 tiden nu;), sen att jag vaknar runt 4 tiden och är hur pigg som helst är ju en annan femma, men då tar jag mig bara ett piller till och går och lägger mig nån timme senare;), och då lyckas jag sova till runt 9 tiden iaf;). Sen när jag vaknar så har jag hur mkt energi i kroppen som helst:D! Städar och tvättar hela mornarna;). Så jag är förbannat glad över att jag lyckats få tillbaka min energi igen;), har saknat den i åratal, folk tror att jag vart lat, men det har inte alls handlat om det. Jag har bara inte haft varken ork el energi, men kropp sa ifrån till allt som var lite jobbigt och tråkigt. Jag kunde tänka sakerna i huvet i timmar, men kom aldrig så långt som till handling..

Och nu mår jag nästan piss över om jag inte har några sysslor att utföra! haha. Lustigt det där..

Beskriver dom senaste dagarna lite kort:

Fredag: Grillning ute i skogen med grabbarna. Hur mysigt du vill;).

Lördag: Årets första Pumpen! Hade skitskoj;). Trotts allt bråk och tjaffs;). Men det var ju bara lite småkul:p.

Söndag: Bakis! Sov i stort sätt hela dagen, tills nån kom och knacka på mitt fönster och tyckte att jag skulle vakna:p.

Måndag: Var inne i stan och fixa lite, hämtade lite saker hos Johan bla. Chris hjälpte mig;), hm jag glömde nog tacka för hjälpen kom jag precis på:S! Men du vet att jag uppskattar det.
Var ute på en lång lång promenad.

Tisdag: Toy 2 år! Världens bästaste bästaste bebis fyller år;). Han fick presenterna lite för tidigt igår;). Sen idag så har vi vart ute i skogen och mysat;).

Spelade även lite fotboll med Chris och Stefan förut. Jag suger verkligen på det alltså:/!

Och nu resten av kvällen blir det lugna puckar för min del, ska slänga på nån film och vräka i mig ostbågar och bara ligga i sängen och mysa med Toy;).

Ska försöka att inte låta det gå lika lång tid tills nästa inlägg;), I said tryyyyy, thats not a promise:p.

Until then, take care and get laid!;)

"Its over when its over, what can I do about it?!"

Hatar att sova ensam....

Inga kommentarer: