söndag 4 oktober 2009

Jag fixar det, och det är gratis!

Dröjde ett tag till innan jag fick fingrarna i röven till att skriva här igen haha.

But now Im here!:D

Så helgen har varit jävligt blandad, extremt blandat faktiskt. Den har vart bajs samtidigt som att den vart jävligt kanon.

Har mått skit pga av dig, inte vetat hur fan jag skulle agera. Men jag hoppas att det hela löser sig för dig nu, vet att du hatar mig och du hade verkligen rätt angående vissa saker, jag har blundat för länge, fast att jag alltid har vetat. Och för det ber jag dig verkligen om ursäkt..

Maybe I didnt treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didnt love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasnt died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Maybe I didnt hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
Im so happy that youre mine
If I make you feel second best
Girl, Im sorry I was blind

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasnt died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind

You are always on my mind
You are always on my mind

Annars så har helgen varit toppen, glad att jag har vänner som kan få mig att släppa all skit inne i huvet om så bara för en liten stund.

I fredas spela vi fotboll och sen kom Culle förbi en sväng för att vi skulle hitta på något, vilket inte alls blev så haha. Jag var typ kanon redan när Culle kom hit haha, illa Maria! Illa!
Iaf så ringde Stefan och fråga om vi inte kunde komma in och hämta honom i stan, han hade vart ute och käkat med jobbet men ville hem igen. Så vi åkte och hämtade honom och stannade senare i Fågelhem en snabbis för en promenix med Toy;).
Efter det drog vi hem till Stefan en sväng och sen drog jag och Toysan hem och la oss trötta och dana.

I Lördags var vi också hos Stefan, vi gjorde pizzor och dom vart skitgoda;). Stefan gjorde en skitgod tomatsås;). Så det vart riktigt lyckat;). Så nu har man höjt sina skills i pizzabakning med:p
Efter det spela vi kort i massor, drack lite vin och satt och hade trevligt helt enkellet;).

Så det blev en lugn men lyckad helg;).

Idag började jag grabbgänget med en tipspromenad här ute i svi;), hur mysigt som helst;). Jag gick omkring och såg ut som en rysk hora med sminket helt åt helvete från gårdagen haha, men det är just det som är det fina med svi, häär kan man skita i allt sånt:D!
Jag fick 8 rätt av 12, på delad första plats av oss 4 med Stefan;). Nisse fick 6 rätt och Crulle fisen bara 5 hahaha! Looooosaaaaa!:D
Bingo fick jag med:p, så jag var den enda som vann;). Tog ut en godispåse i vinst, och Nils ansåg tydligen att han var värd minst 50% av bytet, det visa han genom att stoppa ner hela handen i påsen och sno åt sig så mkt som det bara var möjligt haha.

Efter tipspromenade stack vi hela gänget in till stan för att dra varsin pizza, kanonpizza på mr burger är inte fel alltså;). Och äppledrickan där äääär så jääävla nice!!!

Sen vart vi sugna på en bowling med så det fick bli det med innan vi drog oss hemåt;). Resultatet är inte så viktigt, det viktigaste var att vi hade kul tillsammans;) hahahahaha. Det viktigaste är ju inte alltid att vinna el hur?!:p.
Men vill ni ändå läsa om det så kan jag väll hänvisa till Christians blogg, kan sätta en peng på att han lär skriva om det haha.

När vi kom hem så drog jag Culle och Stefan ner och körde lite boule hahah! Låt er inte luras av vårtat yttre, vi må vara vackra men inom oss sitter det allt en liten gammal pensionär haha;).
Nämen det är faktiskt ett ganska så kul spel;).

Efter det var jag så jävla trött så jag gick hem och la mig, behövde inte ens piller för att somna;). Ställde inte ens kl utan jag tänkte att jag vaknar när jag vaknar helt enkellt, hoppades på att få sova hela natten lång men så blev det icke haha;). Runt 8 tiden hördes det knackningar på mitt fönster igen haha. Så då var det bara att kliva upp igen och försöka piggna till;), men det gjorde inget att jag blev väckt, annars så hade jag ju troligtvis vaknat runt 4 tiden inatt helt klarvaken så det är ju bra att ha en levande väckarklocka ibland;).

Nä fan nu pallar jag inte att skriva mer, så nu säger jag godnatt katt fjatt tjatt patt;).

"Having a hard time dealing with this"

Inga kommentarer: