onsdag 7 oktober 2009

Snälla lägg ner den där jävla skitserien!!!!!

Se jag bättrar mig;), inte allt för länge sen jag skrev nu ju;).
Men mkt har hänt dom senaste dagarna, mkt som har fått mig på bra humör;).

Igår var en skitbra dag:D! Länge sen jag garva så mkt som igår;).

Dagen började med att jag slog en pling till ful för att se om hon inte hade lust att följa med på långpromenaden med Toy. Och det ville hon ju, hon var bara tvungen att se klart på sitt jävla "våra bästa år" innan haha. Den seriern är ju så grymt patetisk haha. Man kan missa ett helt år av programmet men ändå så kan man hänga med hur bra som helst i skiten haha. Och sättet dom byter skådespelare på? Omg säger jag bara haha!
Roligaste av allt i hela serien var ju när Stefano el vad fan han nu heter hade byggt upp en helt ny ö och kidnappade flera skådespelare i serien, och ön hade han byggt upp precis lika dant som det såg ut i staden dom bodde i hahaha. En komediserie om jag själv får bestämma haha.

När ful sett klart på det så ville hon ha cigg så vi gick upp till affären för att köpa, problemet var bara att dom ville se leg på henne och Mickis vart givetvis skit förbannad och nästan skrek åt dom att vafan jag köper för i helvete jämt cigg hääär!!!!!! haha. Amen vi känner inte igen dig så vi vill se leg svarade kärringen i kassan, haha. Så Mickis sprang hem fort som en gris och hämta det och sen sprang tillbaka och nästan kasta fram legget i nyllet på henne hahaha. Det var lite kul;).

Efter det så ville ful att vi skulle ta hennes bil och åka in till stan och fula oss lite, så jag ringde min medarbetere när det kommer till fulhet Christian och fråga om inte han ville åka med in som medhjälp;), och det tacka han ju inte nej till;).

Så jag, ful och Chris satte oss i bilen in mot stan för att helt enkellt åka in och fula oss till max:D! Det hela började med att vi hälsade på en massa som givetvis vart jätte glada över att folk dom inte ens hade en aning om vilka det var var så trevliga så att dom hälsade;). Och roligaste av allt är ju att hälsa på utlänningar som tror att dom blir uppraggade haha.
Sen efter det börja vi följa efter ett gäng grabbar i en bil, dom såg knappt ut att vara 18 ens alltså haha. Mickis började med att ligga dom irriterande nära hela tiden haha. Så tillslut fattade ju dom i bilen att vi följde efter dom, och då gjorde Mickis en fuling och körde om dom, vilket givetvis irriterade dom ännu mer haha. Så dom gasa ju på efter som fan tills vi kom till en rondell, (el cirkulationsplats som är det nya fina ordet för det haha), då sa jag åt Mickis att stanna irriterande länge innan hon väl svängde ut i rondellen, så dom fick ju stå ett bra tag bakom oss hahaha.
Nä så det var en riktigt rolig bilresa alltså, sånt man bara måste göra om;), länge sen jag garvade så mkt som sagt:p.

Efter det blev det Sibylla för hela gänget och då gjorde jag bort mig riktigt rejält:/...
Vi satte oss ute efter att ha käkat färdigt för att ta en cigg, och jag har fått så jävla ont i nån jävla led el något på insidan av låret, så sitter jag för länge så gör det skitont när jag sen ställer mig upp. Och detta skulle jag då förklara lite snyggt för Mickis och Culle, så jag sa något i stil med: Fan jag har fått så jävla ont här på insidan av låret, och jag kan fan inte fatta vad jag har gjort, för jag har ju fan inte knullat på typ 150 år så det kan ju inte bero pga det! hahahaha. (Jag sa det sista på ett skämtsamt sätt). Problemet var bara att Mickis och Culle började asgarva när jag sagt det, och då fatta jag ju att något var fel, så jag vände mig om och där satt värsta barnfamiljen hahaha. Inte kul egentligen för det var grymt pinsamt, jag bad till och med om ursäkt. Men jag hade ju inte en aning om att dom satt där:S... Aja men lite kul var det allt;), ibland måste man få göra bort sig lite;).

Jag och Culle var även inne en sväng och kollade hur skolan såg ut nu efter nybygget, och fan vilka grisar dom är som går där nu, hur snyggt som helst för fan!!!!! Man kände nästan inte igen sig över huvudtaget längre alltså:S... Kändes lite konstigt, men som sagt snyggt var det ju;).

När vi kom hem från stan så var vi lite sugna på att lira lite fotboll, så vi ringde Stefan och fråga om inte han och hans Tyska vän var sugna på att lira lite Sverige mot Tyskland med oss istället haha;). Och så blev det, jag och Culle låg under med 3-0 under "första halvlek" haha, så vi behövde ha lite vattenpause och lite taktiksnack och sen satte spelet igång igen och då jävlar gav vi dom konkurans som satan hahaha. Så spelet sluta med 3-3:D! Jag satte 2 mål, lite stolt då:p.
Så jaa det blev inga vinnare och inga förlorare i Sverige-Tyskland matchen;). Och jag tror inte vi lär spela mot dom igen heller haha.

Efter det så sprang jag hem och duscha en snabbis och sen gick jag bort till Stefan för att sno hans tv ett par tim;), det var ju säsongspremiär av både Ugly Betty och Desperate:D! Och sånt får bara inte missas, hatar att jag inte har 5 hemma!!! gah!!!

Och sen avslutade jag dagen med en promenad med Toy;). Somna sedan som en stock efter att ha knaprat i mig lite piller som vanligt:p.

Så igår var en skön dag;), flera såna tack!

Idag skulle jag ha följt med Culle och Nils till Vvik, men jag palla inte. Dom skulle inte till några affärer som direkt tilltalade mig ändå. Mest en grabbresa helt enkellt, nackdelen med att ha mest killkompisar kanske haha.
Men så jag stanna hemma, skulle ha gått en morgonpromenad med Ful idag med men så blev det icke, det får bli imöra istället;).

Resterande delen av dagen är oklar, men den blir ganska så lugn förhoppningsvis.

Imorn måste jag ta mig in till stan och försöka fixa lite med en massa papper igen, bläääääsch!
Men man kan ju se det såhär, imorn kväll så har jag det ju gjort;). weeii..

Aja men ni får ha det gött;), Take Care, get drunk and get laid:D!


"Im gonna run run run, so that I can be with you again"

Inga kommentarer: