onsdag 14 oktober 2009

Du får skylla dig själv!

Händer inte att jag har vägarna förbi här allt för ofta nu för tiden, men jag tittar förbi så fort jag får tillfälle till det, belive ma:p.

Så vad har då hänt den senaste tiden?! Jag själv känner mig som en jävla berg och dalbana, ena stunden mår jag prima, den andra stunden är allt bara skit..

Toy har vart sjuk som tusan med, ett tag var jag riktigt orolig för honom. Han har fått en massa lustiga andningsattacker, han hostar och nyser så mkt så ibland trodde jag inte att han fick nån luft. Så ett vetrinärbesök blev ett faktum. Så nu går Toy på medicin, och han är redan betydligt bättre måste jag säga. Och det känns förbannat skönt, utan honom vore ju livet riktigt pissigt.
Så i helgen har han varit uppe hos faster, vetrinären sa till mig att han var tvungen till att ta det riktigt lugnt ett tag framöver nu, och uppe hos faster stormtrivs han ju.

I Fredags var jag och grabbgänget ute vid Försjön och grilla, Stefan fiskade regnbåge med men det blev tyvärr inget. Men vi hade det riktigt mysigt där ute i skogen iaf;). Träligt att det börjar bli så kallt ute nu bara, men vi får slänga på oss en massa kläder så vi inte fryser;).
Roligaste av allt med den här kvällen var ju att Nils för en gångs skull drack med;), så det var han och jag som vingla omkring därute i skogarna;). Nu måste jag väll även nämna att Nils och Chris leder badtävlingen, dom slängde i sig som dårar i vattnet haha;).

Lördagen började med att Falida pööllan kom på besök, så himla trevligt att ha na hääär;).
Hon, jag, Culle, Stefan och Nisse åkte in till marken en sväng, men märkte ganska snart att det inte var något kul alls där inne:S, så vi drog upp till bowlan istället och körde ett par serier;). Jag rocka feeett:p haha. Culle har gått ner sig rejält i bowlingen nu alltså:O, vet inte vad som har hänt med honom, men det glädjer ju bara till min fördel så fuck it!:D

När vi kom hem från bowlingrundan stack jag och Falida hem och duscha och börja dricka, sen drog vi båda bort till Stefan;). Där dansades och bjöds på striptease hahahaha!!!! Nämen jag och Falida hade roligt iaf;). Gjorde väll en del pinsamheter men det var bara roligt;).

Och vet ni vad det bästa är?! Jag brydde mig inte ett skit om vad du gjorde den kvällen!!!!!
Du ställde mig en fråga en natt, och vet du vad?!! Jag hade inte gett dig det svaret du ville höra!

Och nu såhär med facit i hand så kan jag verkligen inte fatta hur jag kunde bry mig, jag är inte arg på dig, bara besviken.
Och det var fel av mig att tro att alkohol skulle kunna lösa allt, sitta hemma en måndag kl 16 skitfull och tycka synd om sig själv, jaa vet extremt patetiskt av mig. Men det bästa av allt var att jag verkligen fick reda på hur jag vill spendera min framtid genom den kvällen, man såg vem som verkligen brydde sig om en, trotts att jag satt och var ledsen pga av något helt annat som han inte ens hade något med att göra. Trotts det så fanns han där, jag ska sluta att blunda för det nu;).

Vet att jag sårade dig i Lördags, och jag mår skit pga det. Var aldrig min mening, jag vet att jag lovade, men hämnden inom mig var för stark, tyvärr...
Och jag hoppas på att du kan förlåta mig.

Iaf sammanfattning av Lördagen: Skitrolig kväll med Falida, men det hände en hel del man mer än ångrar tro mig haha. Falida och jag har en förmåga att alltid dra fram varandras värsta sidor ur varann haha.

"I can turn you into hate anytime baby"

Hela Söndagen låg jag med ångest från gårdagen, sov i stort sätt hela dagen:S.

Måndagen: Mmm drack ju då med, supa bort sin ångest plus att försöka supa bort vissa minnen ur tankarna no bra komb...!

Hade iaf sagt en rolig grej till Culle den här kvällen haha: Den som inte fiser en fis när han är fisnödig får helt enkelt skylla sig själv! hahahaha!

Tis: Mådde skit över Måndagen haha. Var förbannat när på att öppna en vinare till, men jag gick och la mig istället. Efter det ringde jag Stefan och gick bort till honom.
Så trevligt att ha någon som följer med mig ut med Toy om kvällarna;).

Nu pallar jag inte att skriva här längre, aaaah glömde ju nämna den bra nyheten:p, Jobb i Thailand efter Nyår om jag vill:p, weeeei med Culle och Falida, Jobba 4 tim om dagen, Dela ett stor lyxvilla med Pooler och barer med dom 2 och 2 tjejer till är inte helt bajs hörreni:p.


Take Care! Get drunk and get laid!:D

Bästa låten på mkt länge:D

http://www.youtube.com/watch?v=RONH0w6vFYc

Inga kommentarer: