onsdag 21 oktober 2009

Borås!

Nu är man framme i Borås;), resan hit gick prima;).

Kanska ska ta och nämna lite om mina framtidsplaner, det har jag ju inte gjort här ännu:p.
Nu är ni nyfina vaaa?!!:p.
Okej såhär ser planen ut iaf, sen om det hela blir såhär är ju en annan fråga: Jag och Christian har åkt upp till Falida här i Borås för att förhoppningsvis lyckas få jobb här;). Och det får tiden utvisa imorn om vi lyckas el inte. Ska på intervju imorn Christian och jag, på samma jobb som Falida;).
Om vi får jobbet så är planen att vi tre tillsammans ska sticka ner till Thailand sen i början på Januari för mer jobb, men självklart även semester med:D!
I Thailand får vi en stor lyxig villa med pooler och allt sånt;), för 2000kr var i månaden;), wonderfull:p.
Sen jobbar vi 4 tim om dagen bara 5 dagar i veckan;), kan det bli bättre?!:p
Och nej det är inget lureri, Falidas pappas bästa kompis som äger företaget;).

Så ser planen ut, men mkt är kvar att fixa innan vi åker dit, visum, nytt pass, försäkringar osv. Sen så måste vi ju få jobbet här i Borås för att skaffa oss erfarenhet till jobbet i Thailand. Men jag hoppas att vi kommer lyckas, så håll tummarna för oss;).

Idag har vi som sagt rest, sen hämta vi upp Falida och åkte ut till hennes hus och lagade mat. Sen efter det så har jag och Falida suttit i bastum och snackat skit hela kvällen;), var ritigt gött:p.

Så efter en dusch nu känner man sig som en ny människa:p.

Dags att vara lite social nu igen innan vi hoppar i säng, en stor dag imorn, som jag hoppas kommer bjuda på en massa bra;).
Lär ju bli ett och annat skrattanfall innan vi somnar ikväll med om jag känner oss 3 rätt:p haha.

Gå ut och piiiii in the fri! hahaha:D!

Saknar dig lite, jag sa lite;).

Helt såld på Takidas Give into me nu alltså:D

"You´re mine"

Inga kommentarer: