torsdag 29 oktober 2009

Prada!:D


Okej nu sitter man här i Borås och dödar lite tid här på datan. Helt ärligt så längtar jag faktiskt redan hem, inte hem till småland just kanske, men hem till vissa människor och speciellt hem till Toysan, känns inte okej utan honom vid min sida.


Idag har vi inte gjort så mkt, mest gått igenom massa saker om jobbet. Sen så har Chris och jag vart och handlat. Falida puuullan drog till Göteborg ikväll för att festa på avenyn. Jag pallade inte det eftersom vi ska upp tidigt imorn och jobba.

Vi ska även vara utklädda imorn på jobbet eftersom det börjar närma sig halloween;), tyvärr så känner jag inte mig så bekväm i att ha på mig min utstyrsel till jobbet imorn haha. Sexig "cleanlady" är väl kanske inte så passande på ett jobb haha. Kort kort och visar halva brösten!! haha! Men på lördag då jävlar ska jag rock fett i den tillsammans med min sexiga brandmansvännina Falida och Chris som då inte har bestämt sin utstyrsel yeeet..

Fest så det ryker här i Borås!:D


Idag har jag gjort något som gör mig glad:p, beställt en ny mobil:D! En Prada touch mobil:p, weei! Inget fans av Prada direkt, allt dom någonsin tillverkat har sett ut som skit haha. Men det stod mellan den och en Iphone, och i stort sätt så var allting mkt bättre på Pradatelefonen, så det fick bli den istället. Så jäävlar vad det ska touchas här nu framöver:p.


Restan av kvällen blir lugn, ska hoppa in i duschen nu sen ska Chris och jag plugga lite innan det blir sängen;). Upp tidigt imorn så det måste bli läggdags skapligt.


Inte en aning om när mitt nästa blogginlägg kommer, men troligtvis imorn el på söndag;). Ångestsöndagar brukar ju vara bra bloggdagar haha, och efter en hel helg med Falida så brukar man ju även ha mkt att skriva om haha.


"Angående vårat samtal förut så är svaret jaa, men jag vet inte på vilket sätt el hur djupt det hela är. Jag bryr mig verkligen om dig och jag har svårt att tänka mig en vardag utan dig. Så något måste det ju betyda. Jag vill låta tiden utvisa helt enkelt. Men någonting finns där, helt klart;)"


Take Care! Get drunk and get laid!


"Miss you"

Inga kommentarer: