söndag 13 september 2009

Norge Nästa!

Det här lär nog bli det sista inlägget på ett tag framöver nu. Imorn sticker vi till Norge!:D

Jag har lite blandade känslor kring det hela, på ett sätt så ser jag ju verkligen fram imot det, känns också som det finns fler orsaker till att vi åker än just jobb, tror vi kommer få det jävligt roligt också;). Och som sagt det hela kunde inte ha kommit lägligare pga mer än en orsak.

Samtidigt så känns det lite konstigt med, gör vi verkligen rätt?!! Och kommer det hela bli så bra som vi förväntar oss?!!

Vet inte om min skeptiska sida kom fram nu efter att Toy har åkt, känns förjävligt att bara åka ifrån honom i 3 månader. Visst det är en hund tänker ni, men för mig är han mer! Det ska vara jag och Toy helt enkellt. Malin sa det för nån vecka sen att nu såg hon inte mig som enbart Maria längre, utan nu var det Maria och Toy;) haha.
Nä så han kommer jag sakna grymt mkt alltså, farmor kommer jag även sakna som fan.

Men jag måste göra det här nu, jag har egentligen inget val, och jag vill verkligen göra det med!
Så håll nu fan tummarna för oss att allt kommer gå skitbra!

Var inne med Eddie till Johan idag, lustigt nog så känns det jävligt bra oss i mellan. Vi pratade på precis som vanligt och allting känns faktiskt jävligt mkt bättre nu än det gjorde när vi var tillsammans, så det var väll på tiden att det sluta som det gjorde kanske. Men det tar ändå inte bort känslan av att han också kommer vara en person jag verkligen kommer sakna.

Annars så måste jag säga att helgen varit ganska så perfekt;). Har haft det skitkul;). Blåvit:p

Nu har jag mkt att stå i med innan jag kan gå och lägga mig, så ni får ha det så nice ni bara kan här hemma i Sverige;), mig slipper ni ju iaf ett tag framöver;) haha.

Take Care! Get drunk and get laid:p!

Skriver så fort jag får chansen igen;)!

Btw tog en last trip i amber igår, det känns i hjärtat:(.. Vill inte ens sätta mig in i hur det känns för stackars Chrisen:( haha. Men hon kommer få det bra i himmlen Chris oki;), ni möts en vacker dag igen;) haha.

"Time will tell"

Inga kommentarer: