onsdag 4 april 2012

Bästa kvällen/dagen på satans länge!

Ikväll har jag mått så jävla bra! Har haft myror som aldrig förr i röven, självförtroendet på topp, pirr i magen och ett jävla sug efter min karl^^!

Dansar runt och sjungit runt i lägenheten som en galning, OCH gjort andra saker som en galning också;p tsss! Thank u god for persienner!^^ Haha^^!
Jävlar vad jag längtar efter min pole dance ståååång nuuuuuu! Måste beställa, vad väntar jag pååå?!

Nämen seriöst var inte snål nu, ge mig fler såna här dagar/kvällar plsss~
Haft en toppen dag på jobbet också, älskar mitt nya jobb!:)

Och fan ta er i röven jag besitter ideal måtten av drömkroppen för en kvinna^^! Nästan.. Saknas 5 ynkliga cm som sagt i midjan och dom ska bort;)! Men brösten och höftbenen är peeeerfect!;p
Sa ju att självförtroendet var på topp ikväll;), och när det väl är det så får man lov att vara lite katig;)!







Inga kommentarer: