lördag 14 april 2012

Hur uppkom mitt töntalias?!

Någon som undrar vart mitt töntalias *burningtears* som fortfarande förföljer mig överallt ifrån början kommer ifrån så kan jag avslöja att det hela var en ren slump. Jag satt på bussen hem från gullringens simhall för säkert typ 8 år sedan och skulle bli medlem i något, minns inte vad, och behövde ett alias. Satt och funderade ett bra tag men allt lät bara jävligt fel och töntigt.
Så jag bestämde mig för att slå ihop två ord från nästa två låtar som dök upp på mp3:n. Jag var tvungen att ta dem! Låtarna jag hade att välja på var beds are burning och tears of the dragon (vilket var min och mitt ex låt), så det blev helt enkelt burningtears. Och på den vägen blev/är det;).

Men brinnande tårar?! Haha. Hallå! Euuuuw!

Men jag lär få fortsätta att dras med det emo namnet haha.
Men nu vet ni iaf hur det uppkom, så ni inte tror att jag satt och grät brinnande tårar liksom;) haha. Roligaste är att visst folk verkar gilla det, googla så dyker det mest upp om mig men det finns dem som snott det.

Pinsamt är namnet iaf!

Inga kommentarer: