torsdag 19 april 2012

Dagen och gårdagen i all ära...

Idag har jag vart ledig och det har varit så skööönt:). Dock typ inte gjort mycket nytta alls.

Till lunch fixade jag en riktig härlig frukost åt mig och sambon, frukost för mig och lunch åt honom:). Gröt, äggröra och hela kittet.

Sedan har jag mest gått runt och småplockat hemma. Sökt och försökt sätta mig in i vilket onlinespel vi ska börja lira nu istället, är så trött på O&C. Men jag är inte mycket klokare för de. Lutar åt Dungeons runners, guild wars, Ruins of magic el invänta diablo 3. Ah beslutsångest.

Kvällen har vi spenderat genom pizza ätning, film och hund duschar.

Igår var jag på stan en sväng och glodde runt. Köpte fästingmedel åt odjuren. Sedan gick jag med raska steg in till lindex och hade bestämt mig för att nu jävlar ska jag bli blond igen! Blondering, Slingor och allt som behövdes skulle inhandlas. Tror ni dem hade avfärgnings medel när jag väl kom till kassan?!!! Nä! Så jag tror inte det är meningen att jag ska bli blond, är nog alldeles för smart;). Så I stick with the brown! Screw blonds!

För att bli på bättre humör efter mitt besök där stack jag in till cubus och köpte mig en ny bikini istället:). Grymt heeet;D! Och som positiv överaskning visade det sig att jag gått ner TVÅ storlekar i underdelen och gått från 85DD-kupa till att kunna ha en vanlig jävla 75D kupa;D! Weeei! Men som sagt nu räcker viktnedgången, den snor snart mina kurvor också:/. Men jag är iaf än så länge jävligt het i min nya bikini^^.

A just det vem är det för skummis som håller på att googlar på mitt namn och hotmail adresser osv? Hm hm hm. Jag kan se den infon här på bloggen u know:/. Gillas inte! Känns som någon/några försöker ha koll på så att jag sköter mig:/. Gör jag det?;)^^

I helgen blir vankas det jobb igen:). Ska gå natt både fre och lör. Fredag natten ska jag gå helt ensam för första gången:)! Ska bli skönt att få testa sig fram själv:).
Och imorgon ska jag in och träffa chefen från Stockholm:).



Inga kommentarer: