måndag 16 april 2012

Orkeslös och Norway plans!

Har så mycket som behövs göras idag så jag vet inte vart jag ska börja:/. Just nu ligger jag bara i sängen:/. Med de kommer jag ju långt.

Har iaf ringt sjukan och resursen. Nu har jag bara dammsuga, plocka i ordning, plugga till ett helt prov, egentligen tvätta och byta i sängen, plocka ut disken, gå och besöka chefen och planera inför i sommar, laga mat och massa matlådor åt sambon. Aa typ bara det. Helt seriöst orkaaaa! När jag har såhär mycket att göra så vill jag bara kvävas! Kroppen liksom bara nä Maria screw it!
Så hm jag kanske borde prioritera några saker? Provet lär ju ta hela dagen för jag lär inte kunna koncentrera mig alls pga all stress. Så jag vet inte:/, kanske bäst att hoppa det, fast det egentligen är prio nr 1!
Ah jag blir galen! Tar fram en god bok istället och skiter i hela dagen;). Nä fan så pissig jag är! Äsch...

Iaf så hoppas jag grymt mycket på att jag kommer iväg till Norge till culle första helgen i juni:). Skulle vara så jävla kul! Så låt mig få ha det roliga okey! Måste jag bara fixa så att min kära far kan ha hundarna den helgen. Och att jag har ledigt! Time will tell.


Föresten jävla asen är framme nu! Biter dom nån av mina hundar så skär jag av dem huvet, sakta!


Inga kommentarer: