tisdag 3 april 2012

Vår fint!

Ah hinner typ inte blogga längre känns det som. Har fått tillbaka lite av min energi så jag har fullt upp hela dagarna:).

Idag har det stått plantering på schemat hela dagen, har fixat så vår fint här ute nu:). Och tomatplantorna är också satta:), och gräslöken och massa blommor;). En jävla massa och vare här:). Smarto som jag är så fixa jag även naglarna innan detta! Cp.

Sedan har jag dammat och skurat hela lägenheten, dammat och dammat det är ju Links jävla päls som far precis överallt!

Imorgon blir det jobb hela dagen. På torsdag är schemat fullt också och sen jobbar jag mördarpass hela helgen lång! Eller vad sägs om ett 07.00-21.30 pass? Jag kommer dö haha!

Älsklingen ska försöka passa på att bygga staketet utanför med i helgen så att vi kan ha hundarna fritt på gården:), bortskämda odjur egentligen, staketet kommer bli en dyyyyr historia!. Sedan oasen med om han hinner.
Vilka jävla trädgårdsnördar vi blivit:D!
Köpt massa trädgårdsredskap nu också, finns det inget roligare att slänga pengarna på? Haha.

Uppdaterar så fort jag har tid och kan finna ro till det;). Tills dess ha de gött och njut av våren, visste ni att våren får oss att se 4,2år yngre ut?:). Den faktum lärde jag mig idag, så ta vara på våren för fan!;)

Bjuder på lite pics:). De två bilderna på brudarna lägger jag upp för jag tycker att de två är jävligt snygga! Vill ha deras ögon!!!!
Den tredje bilden är på en kille som censurerar sin 25cm kuk, 25cm? Yeah right! Titta noga på bilden haha.

Sedan lite bilder på mitt vår fint i trädgården:).



Inga kommentarer: