lördag 31 mars 2012

Rumble: superbajskass!!!!!!

Natt nr 2! Hoppas den kommer gå fort. Sovit hyfsat idag iaf, sov mellan 10-18 typ:). Så jag borde ju inte vara så trött inatt:).

Idag är lillpojken Link med på jobbet:). Han sköter sig betydligt bättre än vad Toy gjorde! Han är skit duktig:). Förvånansvärt duktig:).

Imorgon ska jag försöka gå upp skapligt så jag får lite tid ihop med sambon iaf. Nästa helg kommer vi knappt ses alls:/.

För er som har erfarenheter/utbildning av omvårdnad så ligger det jobbet jag jobbar på ute på arbetsförmedlingen nu:). Sööök om du är en rolig person;).
Rekommenderar varmt jobbet;)!

Nu ska jag spela Rumble, superkass! Men det är typ det jag roar mig med nu nattskiftet, håller mig vaken!
Utmana mig: xXtheXx

Missade earth hour i år!!!! Fan! Följt det i tre år nu annars!

Godnatt folket!

Inga kommentarer: