måndag 5 mars 2012

Brsöksrekord! Tack folket;)!

Besöksrekord på bloggen igår igen;)! Att folk var så intresserad av vad jag hatade respektive älskade med mig själv;)! Men grymt kul att ni hjälpte mig att slå mitt gamla besöksrekord iaf;)!

Idag har jag både spelat och pluggat som ett as! Satt i 4.5h förut med hemupg i psykologi, och jag kom så långt som 5st A-4 bara;/, hälften av uppsatsen kvar minst! Måste försöka korta ner skiten lite. Men kul är det:)!

På tal om spelandet, finns det ingen som lirar Order & Chaos? Hör av dig isf!:). Jag och Stefan är lvl 40 so far. Warrior och Mage. Så en healare skulle ju inte sitta fel:)! Men vad som helst är välkommet:), lvla går ju med vad som:). Ni är välkomna att joina vårt team ~xXx~.

Och jobb hallå! Har inte jobbat på jätte länge nu känns det som! Vill jobba!
Kommer sakna linnean och hela huset så grymt mycket när jag slutar:(. Trivdes ju så himla bra med allt. Hoppas på att jag kommer få fortsätta hoppa in några dagar i månaden iaf:).
Men det kommer en tid då man måste försöka tänka på sig själv, ekonomin och sin framtid. I mitt kommande jobb är jag garanterad minst 75% med möjlighet till hur mycket jobb jag vill:). Och mitt första intryck av arbetet och personalen var kanon det också:)! Så jag ser fram emot att få börja där och få lära känna dem också, och framför allt brukaren:). Blir en ny spännande upplevelse:). Hoppas bara allt kommer gå vägen.

Imorgon blir det som sagt att skrivs klart uppsatsen. Ska skriva upp tvätt tid och inviga mitt nya strykjärn också:). Sen blir det nog förhoppningsvis en promenadrunda och massa skitsnack med grannen och dogsen:).

Nu ska jag lira lite O&C igen innan läggdags;)! Natti:)!

Inga kommentarer: